Gå til innhold

Frisør bryllup, er dette dyrt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppsett, make-up, mat og champagne til 1800 kr?

Hvor mye betalte/skal du betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er svinbillig ;o)

Skal selv betale 2500,- for det samme, men da får forlover og brudepike også håroppsett og sminke, som også er svinbillig.

Har hørt om folk som må betale 4-5-6 tusen for bare bruden. Kommer selvsagt litt ann på hårlengde og hvordan oppsett en vil ha.

Skrevet

flere?

Skrevet

då har du fått det ganske billeg. Eg skal betale kr 680,- pr time i inntil tre timar, for meg sjølv og forlovaren. Håper ho klarer seg med to timar på meg og éin på forlovaren. Er jo ikkje SÅ avansert frisyre eg skal ha, trass alt.

Skrevet

Det er ikke dyrt...

Betaler 235 kr halvtimen for hår og sminke til meg (brud, kan ta 2-3 timer) og 195 kr halvtimen for forlovers hårfrisyre (max 1 t). Prvetime til meg kommer i tillegg, tror det er samme pris.

Dette er rimelig. Mange i området her som tar det dobbelte!

Skrevet

Jeg betaler 1000.- for hår og sminke.

MEN: jeg skal bare ha krøller og feste en rose da...

Skrevet

Vi betaler 1500 + en blomst for sminke og oppsett av hår på meg og tre brudepiker.

Skrevet

jeg betaler faktisk ei venninne til å gjøre det for meg og min forlover,hår og sminke på begge blir 1800kr og da kommer hun hjem til meg.....Mange får sjokk over at hun tar betalt,ikke vet jeg

Skrevet

Synes selv det er helt greit å betale for slike ting! Hadde hun derimot bakt en kake til bryllupet og krevd betaling hadde saken stilt seg anderledes - om hun ikke var konditor da ;-)

Skrevet

Jeg har en venninne som hjelper meg, er ikke sånn veldig nære venninne da.. Men hun er utdanna stylist, jeg skal gi henne 500 for jobben:) hun ville gjøre det gratis. Men synes hun kan få litt jeg:) Så er hun arb.ledig, så hun trenger penger med to små i hus!!

Skrevet

"""Så er hun arb.ledig, så hun trenger penger med to små i hus!!"""" til anonym over...

Kjekt at du vil betale henne, men det er ikke mye penger hun får for en slik jobb! Og iallefall ikke når hun har kompetanse... men du får kanskje ikke prøvetime da, og vet ikke hvordan resultatet blir...og siden det iallefall ikke er en supernær venninne synes jeg hun får svært lite. Regner med at DU står for sminken da selvsagt. Om ikke - bevares - jeg hadde aldri utnyttet en bekjent slik.

Skrevet

Jeg har en venninne som skal ordne mitt hår. Hun har selv lyst til å både ordne håret mitt og sminke meg. Til anonym over her: synes du virkelig jeg bør betale henne når hun selv sier hun har lyst til dette? Siden du mener man utnytter sine venner når de ønsker å være med på å hjelpe til til bryllupet???

Skrevet

Hallo du, sure anonyme! Dette har stort sett vært et forum fritatt for slike kommentarer. La være å bedømme andres valg på denne måten! Den aktuelle ville jo faktisk ikke ha betalt i det hele tatt.

Skrevet

Var ganske billig det ja. Har strevd med å finne noen som gjør det til en fornuftig pris, men regner med det kommer på mellom 2- 3000 for min del. Og det er uten forloveren:( Prøvetime er derimot inkludert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...