meg og novemberjenta Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg antar at du mener brystpumpe og ikke sykkelpumpe Jeg har Avent sin, synes den er helt flott! Paser til avent-flaskene som jeg synes er veldig godt, og behagelig å pumpe med. Følger også med et par små aventflasker som gjør at den ikke blir så stor om du skal ha den med deg. Jeg har ikke prøvd noen andre da, men jeg går absolutt god for denne, brukte den MASSE i begynnelsen for å øke melkeproduksjonen (og enden på visa var at jeg ble overstimluert til tusen etter alt for heftig bruk, men det er en annen historie)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Anbefaler også avent sin. Den elektriske er best, der får du også med utstyr slik at du kan bruke den manuelt. Har også en billig chicco pumpe, den har jeg brukt en gang og aldri mer. Vondt rett og slett, men avent sin er bra.
meg og novemberjenta Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Snupa ble forresten innlagt på barneklinikken da hun var to uker av RS-virus, og da fikk jeg bruke en elektrisk pumpe... ALDRI mer... Jeg brukte sikkert 2 timer (ikke kødd engang) på å fylle opp en flaske, mot 5 minutter med Avent sin håndpumpe. (og da hadde jeg den elektriske på max effekt på både vakum og hastighet) Nå var det sikkert ikke de mest moderne elektriske pumpene de hadde på sykehuset, men jeg synes håndpumpen til avent er genial iallefall.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Jeg anbefaler Medela swing! Den er kjempe fin! Først stimulerer den med kjappe tak, og så går den over til utdrivningen!
mamasita og prinsen Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Det kommer veldig an på hva som er behovet ditt synes jeg.. skal du bare pumpe deg en gang i blant, eller skal du fullpumpe? Jeg hadde først Medela Mini Electric som jeg brukte en gang i blant. Fungerte veldig bra synes jeg, eneste minuset var at den lagde litt mye lyd. Men så måtte jeg gå over til fullpumping, og da gikk jeg til innkjøp av Medela Pump In Style. Det er en dobbel elektrisk pumpe. Ganske dyr ja, men du verden som jeg sparte inn tid! Tok meg 10 min ( og jeg overdriver/ underdriver ikke her) å pumpe begge brystene! Helt genial! Dette gjorde at det å fullpumpe ikke lenger ble så mye mas og styr. I tillegg kom den i en praktisk sort bag med kjølebag inni, noe som gjorde den veldig enkel å ta med seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå