Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om jeg burde kontakte lege eller om det bare er luftsmerter jeg har. Baka en gooood kringle (gjærbakst) og pakka i meg igår kveld...spiste rett etter den var kommet ut av ovnen, noe som ga en veeeldig mageknip inatt. Fikk tømt meg skikkelig for å si det sånn og idag morges og formiddag var alt fint.

Ikveld kjente jeg derimot smerter igjen, men satt lenge på en kafé, slik at jeg merket ikke så mye før jeg begynte å gå... Gikk noen 100 meter etterpå og trodde seriøst at jeg skulle falle om. Var så innmari vondt i magen - ikke slik som luftsmertene inatt, så derfor ble jeg litt bekymra. Føltes som om jeg hadde spist fem pakker med tyggis og var full av luft - bare på en annen måte enn inatt...var så vondt å bevege seg.

Etter hvert fikk jeg sluppet ut litt luft (heh), og da ble det endel bedre. Det er fortsatt vondt nå, men jeg håper og tror at det kun er luftsmerter. Tror ikke dere også det?? Håper håper d ;) hehe

Har spist et stykke kringle idag også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen din av smertene. Jeg har siden uke 11 slitt med forstoppelse og kolikksmerter i magen, og det er som du sier ubeskrivelig vondt. Jeg har desverre ikke funnet noen mirakelkur på dette enda. Men som man leser på nettet og hører fra jordmødre og leger så hjelper det å mosjonere, drikke masse vann, spise fiberrik mat, og gjerne svisker.

For min del så er det veldig vanskelig å få mosjonert siden jeg har fått sengeleie, har også derfor fått beskjed om at jeg mest sannsynlig kommer til å slite med disse smertene ut svangerskapet. Prøver derfor å proppe i meg med svisker og vann :-)

Vet ikke om dette gjorde deg noe klokere, men tenkte kanskje at det ville berolige deg litt at noen andre har vært borti det samme. Jeg kan jo på tampen medføye at dette ikke er noe farlig, bare umenneskelig vondt til tider.

Håper du finner ut av hva som passer for deg, og blir kvitt disse smertene så fort som mulig!

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...