Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Noen andre her som sliter med urolige/rastløse ben? Jeg merker det spesielt hvis jeg er trøtt, da klarer jeg nesten ikke holde bena i ro når rastløsheten sniker på:/ Noen som vet hva det kommer av? Eventuelt hva som hjelper mot det?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå ja det lurer jeg også på.. helt grusomt.!!

Skrevet

Irriterende ja,sitter å rister å gnir på dem i skrivende stund.

Skrevet

Uff det er fælt!!! Jeg har det i hele kroppen, både armer,ben og skuldre. Noen netter har jeg ikke sovet mer enn 2 timer.

Jeg har begynt å ta magnesium, det er det leger anbefaler og det eneste som sannsynligvis kan hjelpe. Jeg har også såpestykke under madrassen og ulltråd rundt beina. Noen netter er bedre enn andre, men vet ikke hva som gjør at det er litt bedre av og til. Hehe

Lykke til!

Skrevet

JA...sånn har jeg det også...men også med armer. Akkurat som voksesmerte når jeg var liten.

Skrevet

Hei jenter! Det lønner seg å spise mye bananer fordi da får du i deg magnesium, og å bruke støttestrømper.

Skrevet

Må bare stille meg inn i rekken jeg også. Veldig plagsomt, spesiellt når det går utover nattesøvnen, og det er ofte om kvelden det kommer hos meg i allefall.

Skrevet

jeg har oxo hatt det problem. nå jobber jeg sammen med ei dame på 74år, og hun har mange kjærringråd.. hehe..

hun sa, flett eller tvinn en 100% ull tråd og knyt den rundt ankelen.. jeg tenkte bare, jaja, det funker sikkert ikke.. men det gjorde det faktisk.. selvfølgelig ikke knyt den for stramt, men dere skjønner..

 

jeg anbefaler dere å prøve..

lykke til

 

Skrevet

hei. sliter med det samme. et råd er å holde beina høyt så ofte dere kan, bruke støttestrømper, gode sko ( har kjøpt crocs!! gode) og mosjon. hjelper masse for meg

Skrevet

Hmmm... når jeg tenker meg om så har jeg faktisk fått det bedre etter at jeg begynte å få dilla på banan, så det er kanskje noe i det med banan. Det er vel verdt et forsøk jenter? Føler med dere, det er så irriterende å ha urolige ben.

Skrevet

jaaaaa,er helt forferdelig..får jo ikke sove heller..lemus kanskje??!!hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...