-spent- Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Det har vært lite liv i det siste, i forhold til det som har vært. Men er jo fordi det er trangt om plassen. Men i dag har jeg omtrent ikke kjent noe i forhold til det som pleier å være. Og på denne tida pleier jo babyen å være våken..skjjønner ikke noe..
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 ring føden. de på Elverum er skikkelig hyggelige og hjelpsomme. :)
-spent- Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 Men vil liksom ikke ringe føden heller..for "ingenting" på en måte.. Også er det ingenting feil..
Morango 29.05.2007 Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 bedre med en telefon for mye og få en skjekk-enn en for lite, Lykke til! Du er nok ikke den første "hysteriske" som tar kontakt. Det er beskytterinstingtet og din samvittighet over å ville det beste for ditt ufødte barn.
Fia tobarnsmor Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Det skader ikke å ta en telefon. Da har du iallefall fått pratet med en som vet alt om graviditet og bevegelser. Det er jobben dems vet du:) De får betalt for å prate med deg! Alltid bedre med en gang for mye enn en gang for lite!!!
-spent- Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2007 Ja, jeg vet jo at det er det beste. men er liksom lettere sagt enn gjort..hehe. Liker ikke ta telefoner fra før heller..men..skal se det an litt.
-spent- Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2007 skal jeg tøre å ringe da? hmm... liker liksom ikke ta telefoner slik heller. Hva skal jeg si da, hehe.. Kjenner så vidt små bevegelser mot blæra, det er det eneste..men fint lite.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Ein skal jo kjenne liv heilt fram til fødsel, sjølv om det er mindre plass (rørslene blir jo berre litt annleis, men dei skal framleis vere der). Viss du har prøvd med å drikke noko søtt og kaldt og dytta på magen og ikkje får reaksjon er det berre å ringe føden! Betre med ein gong for mykje enn ein gong for lite... Forstår veldig godt at du føler deg litt reservert, eg er også sånn! Men slik tenkjer ikkje dei som jobbar på føden!!
-spent- Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2007 Drikker kaldt vann som bare det, og løper bare på do, hehe.. Må være en liten trøtting inni magen eller noe siden den er så rolig. Skal legge meg nå, så får jeg se det an. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå