Gå til innhold

Vi drar til København på mandag :=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar med oss de 3 yngste og farer med såkalt "tutebåt" til Danmark. Der skal mor hente og tilpasse brudekjolen sin mens far underholder barn med severdigheter i Køben! Litt spennende og litt skummelt å se hvordan kjolen blir... tenk om den er bestilt for liten....grøss... det er verste scenario altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ship ohoi, Snulder!!!

God tur altså, men vi "snakkes" vel i helga.

Vi må prate om 18. august også, lillebroren min har varslet 40-årslag den helgen... På Sørlandet!!!

Natta!

Skrevet

God tur... Er helt sikker på kjolen passer perfekt:-)... Ha en riktig fin tur til Køben:-))

Skrevet

Wææææ... der fikk jeg skuldrene opp til ørene!!! Er det slik at det er fastsatt Karomamma? Slik at vi bør se oss om etter noe annet:=(

Skrevet

Å så gøy da! Køben med store og små, noe for enhver smak der ja:-)

Men, Karomamma, du må ikke svikte Snulder nå!!!!

Ble jo helt svett jeg også må skjønne;-)

Skrevet

Neida neida, det ordner seg sikkert!!

Lillebror har ikke bestemt seg om det blir den 18 eller helgen etter, så da kan jeg legge litt press på ham, vettu :)

Han har fortsatt ikke glemt at jeg ikke kunne komme i 30-årsdagen hans fordi han var så sent ute med planleggingen. Da ble det liksom hans skyld at jeg ikke kunne komme, he he...

Apropos Holmsbu - "ikke min feil"

Han er heldigvis gift med en listeskriver som (nesten) fyller mine sko, så det går nok bra...

Men, Snulder, vi må snakke om sanger, lyd og komp og slikt :)

Skrevet

Å skjelve... No ble æ skræmt gitt;=) Krysser fingrene for at det ordner seg!!!

Skrevet

Eller tenkt om den er for stor...! c",)

Det går sikkert bra - og så ser det jo ut som om det årner seg med bryllup/bursdagfeiring åsså! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...