Gå til innhold

Steike, der ble det 2-1...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..antagelig ikke så mange som ser på Champions League-finalen (jo, Aries69 gjør nok det helt sikkert!!!!). Huff og huff :)

Jeg er skikkelig Tårnfrid i dag....

- hentet Karosnuppa i barnehagen med en ny finsk kollega i bilen, leverte lillemor og bilen hjemme, gikk på Løkka og tok en øl med kollegaen, reiste direkte på jobbmottagelse, tok noen glass med champis, hilste på utallige karer i mørke dresser, smilte til et par Tårnfrid'er som er myyyye verre enn meg, ble lei av det, sto utenfor Plaza en halvmeter fra Kofi Annan, dro hjem.....

...og nå løper eg mellom strykebrettet, vaskemaskinen og TVn...

Puh :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha... Champinjong-legg???? Gresk for meg altså;=)

Skrevet

Ja puh..det høres ut som litt av en dag. Skikkelig Tårnfrid:-)

Har et halvt øye på kampen jeg også..

Elllers har dagen vært rolig med lang tur i solen....litt stryking har det vært her også i kveld.

Skrevet

Hehe... Jeg så slutten så jeg fikk da med meg siste målet :-)

Sendte mld til venninnens mann; "Forza Milan! Viva Italia!"

Han ble sikkert glad siden han er svoren Liverpool fan ;-)))) Heldigvis er det Arsenal som gjelder her i huset....

Skrevet

Heia Tårnfrid! Jeg så ikke på kamp, men det gjorde selvfølgelig mannen. Han vurderte seriøst å bruke 30 000 på fly og billett til kampen, men skjønte at formen til kona ikke helt tillater en tur for moro skyld. Ikke at dette er noe annet enn blodig alvor... I stedet ikledde han seg Liverpool-trøya og dro til en kompis. Jeg synes det er litt smårart å være så engasjert, men de har det jo morsomt :-D

Skrevet

he he.... jeg fikk en sms i går kveld klokken 23.10 hvor det sto....

"tap.....................grusomt!........."

he he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...