mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Har vært og fått akupunktur i dag, og babyen la seg godt nedover med hodet under behandlingen, har masse murringer og nedpress i dag, så nå er jeg spent på hvor lang tid det tar før det setter skikkelig inn, det er iallefall noe i gjære her..
VinterSol+2 Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 spennende!! heldiggrisen som er så godt i gang nå! hehe..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 Ja, men ikke så lenge til for deg heller.. Det går fort på slutten, heldigvis, har jo tålmodighet lik null for tida. Hehe
AJ-Emma på termin=) Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Så spennende!!! Gi beskjed da hvis det skulle skje noe mer!! Her er det rolig....
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Skal krysse fingrene for at du får deg en god natts søvn!! Så kan du våkne opp i morgen tidlig med skikkelig effektive rier...hadde ikke det vært fint? Skjer nok noe med deg når som helst nå da..Lykke til!!! Her er det skikkelig murring og nedpress, men jeg tror ikke det skjer noe i natt? skal gå å legge meg med en gang, så får jeg håpe på at det heller tar seg opp i morgen når en er utvilt ;-))))) uansett så Lykke til!! alle fødeklare jenter der ute!!!!
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2007 Ja, holder alle oppdatert jeg hvis jeg drar på føden etterhvert.. Hehe Lykke til til alle dere andre fødeklare også, og så er det bare første mann til mølla.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå