Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jenta mi på 16 dager spydde oppalt morsmelka ho har drukket i dag!! Kom ut gjennom nesen også. nå er hun helt slapp.. har spist litt på nytt da.. Uff er redd for å sove inatt jeg da! Kan hun være syk?? Jeg spiste pizza i går. tok en liten bit som det var bittelitt løk på. kan det ha vært derfor?? Spyr deres babyer sånn også?
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Her i huset har vi hatt mye sprutgulp ja... Teodor var mye plaget av den tiden på barsel, derfor måtte vi være der i 9 dager. Skjedde noen ganger hjemme også, før det ga seg Hvis han har slukt flaska litt for fort, eller fått i seg mye luft, så kan det skje. Har kun skjedd i forbindelse med mating.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå