Gå til innhold

SKIKKELIG GULP!! dakar jenta mi..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 16 dager spydde oppalt morsmelka ho har drukket i dag!! Kom ut gjennom nesen også. nå er hun helt slapp.. har spist litt på nytt da.. Uff er redd for å sove inatt jeg da! Kan hun være syk?? Jeg spiste pizza i går. tok en liten bit som det var bittelitt løk på. kan det ha vært derfor??

 

Spyr deres babyer sånn også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har vi hatt mye sprutgulp ja... Teodor var mye plaget av den tiden på barsel, derfor måtte vi være der i 9 dager. Skjedde noen ganger hjemme også, før det ga seg :)

 

Hvis han har slukt flaska litt for fort, eller fått i seg mye luft, så kan det skje. Har kun skjedd i forbindelse med mating.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...