Marry Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg måte bare innom for det er evigheter siden jeg sist var her, selvom jeg har smugtittet litt innemellom.Frist things first karomamma grattis med barnehageplass og 2 års dagen til karosnuppa :-) utolig morsom alder- sant ja. MAUD hvordan er det med deg tenker masse på deg håper den verste kvalmen har lagt seg og at du kan begynne å nyte svangerskapet fullt ut, har du vært på flere UL ? jeg er spent, har en magefølelse ;-) Og phantomet hvis du finner et slikt stress mestringskurs si ifra til meg har en mann som kunne hatt nytten av det, tror det henger sammen med at de ikke kan tenke to tanker på en gang og langt mindre å finne altertative løsninger ved motgang ;-)) For min del har det vært en hektisk periode men det er jo morro det da, har lært opp 2 stk og det er litt slitsomt... må liksom snakke i store bokstaver, men det er jo litt oppfriskning for meg også :-) men til uka reiser vi til dyreparken i kristansand og det blir kos M elsker dyr så hun kommer nok til å spinne rundt i parken. Vi skal også i dåp til min lille niese og i 2 bryllupper seinere i sommer så visst noen har gaveforslag så mottas de med kjempe stor takk :-)) liten oppdatering fra meg, mulig den er blitt for gammel nå men my boobs are ok :-)
♥Snulder Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Ja deg var det lenge vi hadde hørt fra!!! Men så lenge alt står bra til så er vi fornøyde vettu;=)
Karomamma Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Hei sjøl!!! Bare sier hei såvidt, må legge meg for det er en ny laaaang Tårnfrid-dag i morgen!! Koselig å se deg og takk for hilsen
Ronja65 Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Tjenare:-) Takk for oppdateringen:-). Koselig at du stikker innom. Selv får jeg også sån liten tid å stikke innom for tiden. Har begynnt i full jobb, turnus. Kjøring i barnehagen, verv i friidretten, 17 komitè. Var funksjonær i et friidrettstevne i kveld og er ansvarlig for kafeterian i et stort stevne vi arrangerer i beg av juni. Alt dette er Ok, men tar så mye av min dibbefritid. Men snart er det sommer og da er det ferie og ingen unger som skal på skolen eller i barnehagen, ingen verv. Sommerferien skall nytes "hjemme" i Sverige og i Danmark. Det blir deilig det:-))
Maud Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Hallo! Hyggelig å høre fra deg. Her er formen den samme dessverre, men håper på bedre dager. Det som er verre er at jeg var på UL i forbindelse med duotest på tirsdag. Selv UL var bra, liten nakkefold. Blodprøvene var ikke bra... I sum er faren for kromosomavvik så stor at vi ble tilbudt fostervannsprøve. Er i tenkeboksen for hva vi skal gjøre, vet ikke om jeg er i stand til å avslutte svangerskapet hvis svaret er det vi ikke vil ha... Maud-mannen er veldig tydelig på at tre barn og et med spesielle behov er mer enn vi makter. Fostervannsprøven i seg selv er jo også en liten risiko. Den skal gjennomføres i uke 15 så vi har noen uker å tenke på, er 13 uker i morgen. God tur til Kristiansand. Vi var der da storebror var nesten 5 og det var gøy! Midt i sin verste (eller beste?) Sabeltann-periode. Selve parken er jo også så fin, så det var gøy for oss voksne.
Marry Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2007 Kjære deg, ikke greit å få en sånn beskjed men husker du den perioden hvor hcg verdien mine falt hvor de hvar helt sikre på at jeg kom til å miste M, jeg husker godt hva du sa til meg den gangen, stol på spiren du har i magen og UL Jeg vet at du kommer til å velge riktig men jeg håper og ber for at du ikke kommer i den situasjonen, men sa de noe mer om hva slags avvik dette kunne dreie seg om?? skjekket de lårbeinet også?? for liten nakkefold har jeg hørt mange som har uten at det har vært no galt men jeg vet ikke så mye om kromosomfeil og hvor sikre sånne tester er men blodprøver stoler ikke jeg på helt uten videre. Uff jeg vet ikke jeg maud skulle ønske jeg hadde dine kloke ord nå sånn at kunne gjøre det lettere for deg, vil gi deg en kjempe god klem ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå