¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 som ikke er topcom..den har jeg hatt to av og er ikke fornøyd.. Den må være for oss som litt hønemor og hanefar.. jeg må være sikker på at den slår fort ut ved en liten lyd, da jeg synes det er litt skummelt at hun skal ligge på eget rom i andre enden av huset...
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 jeg har philips, husker ikke hvilken type.. men den er veldig bra... det er sånne prikker med lys som går oppover som viser hvor kraftig lyden er (fint å se hvis man ikke har på lyden).. du kan se på prikkene med en gang det leer seg... den er veldig sesitiv men deu kan skru ned på dette.. er veldig fornøyd med denne men er litt dyr... håper du skjønnte noe, litt vanskelig å forklare.. hehe
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 kan ikke du sjekke hva mer enn philip den heter da? please..? er litt desperat her..hehe:) og takk for forslaget:)
selfangerkjerringa Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 SuperNova. Vi er kjempefornøyde!!! Mye bedre enn den forrige vi hadde. Her er et par positive ting med SuperNova: - justerbar innstilling på sensitivitet - kan brukes mens den lader (ladestasjon med laaang ledning) - lydsignaler sier fra hvis man mister kontakten med baby-enheten, eller en av dem går tom for batteri
selfangerkjerringa Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 den er dyr, men definitivt verdt det Bare spør om det er mer du lurer på.
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 den heter philips SKM7487NC hehe flott navn... kan lade batterier mens den brukes også.. har lang ledning og man trenger ikke å ha batterier i den i det hele tatt... er også en funskjon som gjør at du kan "snakke" med barnet.. hehe den piper også om de ikke oppnår kontakt med hverandre eller kommer for langt unna.. har vel kommi enda mer fancy etter denne men... er i alle fall fornøyd med den... har forresten nattlys hvis man ønsker å ha det på..
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 jeg har den supernova. og den er kjempe god når den står stasjonær. Grunnen til at jeg kjøpte den var at jeg skulle ha den med ut i stallen, men den suger så inni h.... mye batterier at jeg er ikke fornøyd med den. Har ikke før komt meg ut før den brgynner å pipe etter strøm.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har ingen å anbefale (fordi jeg har TopCom 1000 selv og er veldig fornøyd med den), men du kan jo kikke litt her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=3906ae7d73bd3c68111590556431402a&showtopic=268071&st=0&p=4558022entry4558022
selfangerkjerringa Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Det problemet har ikke vi... den holder minst 10-12 timer før den må lades igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå