Gå til innhold

Anbefal meg en babycall..


Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke er topcom..den har jeg hatt to av og er ikke fornøyd..

 

Den må være for oss som litt hønemor og hanefar.. jeg må være sikker på at den slår fort ut ved en liten lyd, da jeg synes det er litt skummelt at hun skal ligge på eget rom i andre enden av huset...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har philips, husker ikke hvilken type.. men den er veldig bra... det er sånne prikker med lys som går oppover som viser hvor kraftig lyden er (fint å se hvis man ikke har på lyden).. du kan se på prikkene med en gang det leer seg... den er veldig sesitiv men deu kan skru ned på dette.. er veldig fornøyd med denne men er litt dyr...

 

håper du skjønnte noe, litt vanskelig å forklare.. hehe

Skrevet

kan ikke du sjekke hva mer enn philip den heter da? please..? er litt desperat her..hehe:) og takk for forslaget:)

Skrevet

SuperNova. Vi er kjempefornøyde!!! Mye bedre enn den forrige vi hadde. Her er et par positive ting med SuperNova:

- justerbar innstilling på sensitivitet

- kan brukes mens den lader (ladestasjon med laaang ledning)

- lydsignaler sier fra hvis man mister kontakten med baby-enheten, eller en av dem går tom for batteri

 

 

 

Skrevet

den er dyr, men definitivt verdt det :) Bare spør om det er mer du lurer på.

Skrevet

den heter philips SKM7487NC hehe flott navn... kan lade batterier mens den brukes også.. har lang ledning og man trenger ikke å ha batterier i den i det hele tatt... er også en funskjon som gjør at du kan "snakke" med barnet.. hehe den piper også om de ikke oppnår kontakt med hverandre eller kommer for langt unna..

 

har vel kommi enda mer fancy etter denne men... er i alle fall fornøyd med den... har forresten nattlys hvis man ønsker å ha det på..

Skrevet

jeg har den supernova. og den er kjempe god når den står stasjonær. Grunnen til at jeg kjøpte den var at jeg skulle ha den med ut i stallen, men den suger så inni h.... mye batterier at jeg er ikke fornøyd med den. Har ikke før komt meg ut før den brgynner å pipe etter strøm.

Skrevet

Det problemet har ikke vi... den holder minst 10-12 timer før den må lades igjen.

Skrevet

takk for flotte svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...