Gå til innhold

Ble så lei meg i går......

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom på at jeg ikke hadde sett ul-bildene mine inne i mappen med alle helsepapirene... Har oppbevart de der siden jeg fikk de, har liksom hatt alle papirer og ting som har med sv.skapet å gjøre inne i en mappe... Men når jeg sjekket i går, var de ikke der....

Ringte føden og hørte om de hadde de der, fordi de var inne i mappen da jeg leverte den fra meg på føden. Var en skikkelig sur dritt kjærring som tok telefonen. Og så fikk jeg beskjed om at de bildene var personlige og at jeg ikke skulle ha levert de fra meg i det hele tatt... Men gjorde ikke det heller, de lå inne i mappen min sammen med de andre papirene. Og hun sa, om det ikke stod navn på de, så hadde de kastet de...

Og tårene bare rant, litt hormonell... Men syntes det var utrolig trist!

Men hvorfor i all verden, har de tatt de ut i det hele tatt....?

De betydde MASSE for meg, og det er utrolig leit at de er borte...

Så pass på bildene deres, ikke oppbevar de slik jeg gjorde.... ='(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff-skjønner deg godt... Gjorde akkurat d samme,og kom på d mens jeg lå på barsel... Ble vettskremt og tenkte at dom sikkert hadde rotet vekk alt sammen,men jammen fikk jeg igjen alt sammen da jeg spurte etter d...

Syns dem kunne vært hyggeligere,og tatt vare på slik tilfelle en skulle miste d. Sikkert ikke SÅÅÅ mange som legger igjen slikt på føden-at dem jammen kunne tatt vare på de bildene som eventuelt ble liggende igjen...

Skrevet

Vet åssen du har det...

Jeg glemte igjen helsekortet mitt på Plaza når vi hadde weekend der og feira ettårsdagen vår..

hadde ulbildene der...

Og vips, vaskedama KASTA alt :(

Så ikke noe helsekort lenger, ikke noe ULbilder :(

Skrevet

Åånei,,, sånt er så dumt!!

du burde snakket med noen andre.. kanskje noen har hatt hjerte til å ta vare på de?

uff.

Skrevet

det var sikkelig trist...

stakkar deg, det var leit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...