Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har i fire timer hatt kynnere som kommer og går. Har ikke kjent det før. Hvor lenge er det egentlig vanlig at man har kynnere? Og hvordan går de bort?
-spent- Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Er det kynnere skal de gå bort når du dusjer i varmt vann..har jeg hørt.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 har myyyyyyyyyye kynnere som har vært ubehagelige,men no e de mere vonde...kommer med engang i begynne å gå litt "fort",gjør husarbeid..no kjæm de ofte når i bare sitt å. gikk en liten tur på 3,2 km,veldig sakte i skogen tidlig på morgenen,hadde da kynnere resten av dagen/kvelden..ska høre med legen om å få bricanyl på fredag..blir så sliten av å ha de konstant... mine går ikkje over når i dusje engang...ubehagelige ja...
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Hvis du har kynnere som kommer ofte bør du ta kontakt med føden, fordi dette kan være premature rier. Jeg har vært ekstremt plaget med kynnere og vært ett par turer på føden pga disse. Sist var i uke 33, og fikk da Bricanyl for at de skulle slippe. Jeg har hatt opptil 50 kynnere hver dag i flere uker. Hvis du er stressa eller liknende kommer de oftere. Du kan prøve å ta en dusj, men jeg ville ringt føden og hørt med de.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Glemte å skrive at de kan ha innvirkning på mormunnen. Sist jeg var på sykehuset med kynnere, fikk jeg beskjed om at min mormunn var litt kortere enn den burde være... Så om du er i tvil så ringer du føden.
MAMMA1 Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Som førstegangs behøver du nesten ikke merke noe til dem...som andregangs kan du regne med å kjenne de tidlig og i store deler av sv skapet i tillegg til at de er kraftige og senere ganske vonde. De kan komme som rier med jevne mellomrom i flere timer (som hos deg) og de kan komme uansett hva du gjør..går, sitter, aktivitet (spesielt sex/orgasme)..og de behøver IKKE forsvinne om du gjør det motsatte..Kort versjon: livmoren trener og det uten påvirkning utenfra.
VinterSol+2 Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 jeg har kynnere heeele tiden. og det er ikke premature rier. men har fått beskjed om å sitte og ligge mye, for ikke å sette i gang rier! dersom kynnerne blir både regelmessige og vonde, da bør du ringe føden:) men det er helt normalt at du får mer og tettere kynnere utover i svangerskapet!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 trine : har vært inne på føden,for to uka sia,hadde da litt menssmerter også,fikk full sjekk+ at i ble over natta,men mormunnen var upåvirket da,å målte 3,7 cm...så alt var ok da iallefall... men har litt menssmerter av og til no som gir seg etterhvert,hadde litt tidligere idag,men ikkje no... ska te legen på fredag så får høre ka han si da...
-24-juli Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Har hatt kynnere i over 2 mnd. har de hele tiden og det er veldig plagsomt. Har fått beskjed om å holde meg i ro for å ikke risikere premature fødsel. Er i uke 32 nå og skal på ul på fredag for å sjekke livmorhalsen. Den var 2 cm sist og burde være 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå