Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt små blødninger i 2 dager, stopper litt, og fortsetter igjen. Er det normalt at det er sånn i begynnelsen?? Dette er min første mens (?) etter jeg fikk tulla for snart 6mnd siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på med akkurat det samme, og lurer litt selv. Min sønn er bare tre måneder da, så det kom litt brått på. merket ikke at jeg fikk mensen en gang. vanligvis pleier jeg å ha vondt. det er dag tre idag, men blør nesten ikke lenger.....

Skrevet

min kom som normalt for noen dager siden. Å, nei sa jeg...å, nå er du jammen blitt produktiv igjen sa mannen min:)

Skrevet

Ja, pleier å ha vondt jeg også.. men kjenner ingenting nå! Håper det stabiliserer seg etterhvert.. blir litt sprø av rot i systemet jeg :P

Skrevet

Jeg ammer ikke, lurte først på om det var etterdønninger etter fødselen, for den kom to måneder etter fødselen, men fikk den igjen slutten av måneden måneden etter så det var nok mensen. Etter det blødde jeg littegrann i nærmere 2 uker, sånn blod på papiret greier. Mensen kom ikke igjen når det skulle etter det. Så det er nok rot i systemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...