Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Er d noen som kan hjelpe min stakkars hender? Har alltid hatt supertørre hender, men etter at jeg ble husmor/fikk barn er de helt forferdelige.. De er kjempestramme både inni og oppå, og sprekker og blør når jeg knytter dem...
vårspiren Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Biotherm sin håndkrem er super for mine tørre hender.
Duddlidu Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Jeg bruker a-creme til både meg og baby. Vasker også hendene med babyolje istedet for Lano feks flere ganger om dagen. (Bruker vanlig såpe etter dobesøk altså). Har også kjøpt spenol ihåp om at den skulle være fet og god for mine sprukne hender og er passe fornøyd. Bruk også oppvaskhansker når du vasker opp, vasker gulv osv.
Chaiemae Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Har ikke tips på en krem men på en metode. Få tak i en fet krem, smør et tykt lag på hendene på kvelden og ta på hvite bomullshansker (apoteket). Sov med dette til neste dag, det er veldig effektivt.
Tiddelidu Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Locobase Repair er en fet og god krem! Den trekker raskt inn til å være så fet. Kjempegod
St.Sunniva Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Kjøpte A-krem til snuppa, som jeg en gang smurte meg med på kvelden, og følte allerede morgenen etter at det var litt bedre. Man vasker seg jo så ofte når man får disse små, slik at tørre hender er nok et kjent fenomen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå