Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 er i uke 37 å er ganske lei og ganske sliten av å ikke få sove om natten..gå på do hele tiden..og ikke ha muligheten til å gjøre skikkelig husarbeid pga bekkenløsning..permisjon begynner ikke før 28 mai men er 100% sykemedlt frem til da..har problemer med å finne på ting på dagtid når alle andre er på jobb..og fordi jeg savner å gå i jobb hvor jeg trives veldig godt så blir jeg litt deppa..er det andre som også føler det slik? og hva gjør eventuelt dere for å få dagene til å gå?
-spent- Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Har det sånn som deg, hatt en stund. Er nå i 39.uke.. Men jeg er på skola da, og prøver å lese til eksamen. Ellers gjør jeg ikke så mye. Orker liksom ikke så mye heller..mer enn nok med eksamener.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er også i uke 37 og kjenner jeg begynner å bli rastløs nå. Er også 100% sykmeldt og savner jobben, eller mer kollegaene mine. Var innom dem her om dagen, og da jobbet jeg faktisk en times tid bare fordi det var så kos å jobbe med dem igjen! Ble sykmeldt for to uker siden og hadde frem til da så og si ingenting av utstyr til lille jenta, så jeg har handlet alt disse ukene! Men nå har vi alt vi trenger og det er fremdeles 4 uker igjen til termin! Lurer litt på hva jeg skal fylle dagene med ja... Har et atelier jeg kan pusle rundt i da, men blir så sliten av det.. Håper det blir kjempefint vær fremover slik at jeg kan være en del ute iallefall
VinterSol+2 Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 det er helt normalt! Kanskje er det kroppens egen måte å gjøre oss klare til fødsel på? Jeg tenker iallefall lite på å være redd for fødsel, tenker mer at nå skal det bli deilig å få det unnagjort!! hehe orker ikke så mye jeg heller, men her er det mest eksamen det handler om om dagen,,, neste helg er jeg ferdig! da skal jeg jammenmeg belønne meg selv med noe ekstra godt... haha.. "købekage!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå