Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter fødsel? noen sm vet hvordan sjansene er vist man ikke har lagt på seg så mange kg..trekker magen seg raskere sammen da..eller har det lite å si??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer vel an på hvor lang tid etter fødsel du mener, det.

Altså, livmora - og "alt det andre" skal jo trekke seg sammen.. Det tar jo noe tid, men de fleste jeg kjenner har fått "normal" kropp igjen etter en to-tre uker.

Men, man endrer seg jo under en graviditet, og man skal ikke regne med å ha helt de samme hofter, bryster, osv etter at man har båret et barn frem til livet.

Skrevet

Jeg har hatt flaks begge gangene mine-fått flat mage hver gang,la på meg 6 kilo hver gang... Og babyene veide ikke lite akkurat,så jeg gikk nok ned i meg selv under svangerskapet... Så jeg tror at hvis man ikke går opp så mye,blir magen flatere,for du mister jo vann,blod osv også,itillegg til d ungen veier...

Skrevet

tror det går mer på om du har et godt grunnlag for trening enn hvor mye du går opp...

dersom du har sterke muskler fra før, bruker du mindre tid på å trene de opp igjen. og er du glad i å trene, er jo terskelen mindre for å trene, og da kommer den flate magen:)

Skrevet

Jeg er ikke så sikker på om det kommer an på verken kg man har lagt på seg eller hvor flink man er til å trene etterpå. Selv la jeg på meg 26 kg forrige gang, og tok vel aldri no særlig magetrening, men magen ble ganske så flat igjen den likevel.Kanskje mere arvelige faktorer her, eller hvordan man er anlagt fra før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...