Gå til innhold

dere som venter gutter, har dere planlagt navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal de hete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har så godt som bestemt navn:) Men det er hemmelig;)

Skrevet

Jess har det - Jonas! Oppkalling etter hans avdøde oldefar..

Skrevet

njah,joh.....Cornelius,eller oscar........Litt usikker ennå...Er så mange fine navn også....

Skrevet

Gutten vår skal kalles opp etter morfaren og farfaren sin og skal hete Morten Matias:)

Skrevet

Vi hadde planlagt jentenavn, helt til det ble en gutt..hehe. Sambo var så sikker på at det ble jente, så vi hengte oss litt opp i det. Synes guttenavn er veldig vanskelig da.. Men vi har foreløpig tenkt på Magnus eller Emil. Sitter nok i tenkeboksen en stund til ja:)

Skrevet

Vår skal hete Ludvik

Skrevet

Sander her..:)

Skrevet

Sander eller Leander har vi kommet frem til =)

Skrevet

Vi vet ikke hva det blir enda.. men vis det blir gutt skal han hete David;)

Skrevet

Vi har to navn, blir enten ett av de eller begge :-)

William

Kristoffer

Skrevet

Guttenavn er så vanskelig altså. Jentenavn er bi vel enig om, men om det blir gutt (noe jeg føler litt for.....) så er vi veldig usikre.

 

Alternativ;

Tor

Anders

Geir

 

-og dobbeltnavn er uaktuellt:o) Har fått mange tips om Tor Anders og Geir Anders evt Torgeir (ikke dobbeltnavn det da, men).... Men akkurat der er vi enige. Ett fornavn og ett etternavn skal barna våre ha :o)

Skrevet

Sigurd skal vår hete.

Skrevet

Det skal uttales Siggur da og ikke Sigurd med trykk på rd på slutten. Veldig viktig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...