Gå til innhold

da var det over for vår del for denne gang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei våknet i natt med kjempesmerter i megen og rygg.... begynte å blø, ringte på riksen , skulle komme med en gang.. der ble det påvist spontanabort...skulle egentilg få tabletter som skulle sette i gang fødselen,men det rakk jeg ikke å få..babyen kom av seg selv... skriver ikke dette for å skremme noen,babyen vår var syk med hjertefeil.... måtte bare skrive det ned.. noen andre som har opplevd det samme? som ikke rakk å få tab.før babyen kom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, så utrolig trist å høre!!

hvor langt hadde du kommet?

Skrevet

jeg var akkurat 14 uker i dag.....

Skrevet

uff a meg! fikk helt vondt inni meg jeg nå. det må være helt forferdelig å miste =(

Skrevet

ja det er ikke noe gøy,,,,, blir liksom litt tom etterpå...

Skrevet

Uff... ble så trist på dine vegne nå :-((

Jeg har opplevd det samme som deg for 10,5 år siden. Var 13 uker på vei. Jeg måtte ha utskrapning men fikk ikke tabletter (kanskje det er noe nytt og de ikke hadde det da).

Stor klem til deg!!!!

Skrevet

de ville ikke ta utskrapning når jeg var så langt på vei,, er ikke sikkert de hadde tabl for 10 år siden.... rakk jo som sagt ikke ta tabl,før ungen kom i do... sorry detajler...

Skrevet

Så trist Is83. Føler med deg!! Må være helt forferdelig!!

Trøsteklem!!

Skrevet

Så du babyen?? Beklager hvis spm ikke er på sin plass....

Jeg mistet i uke 20 for 7 år siden.Ikke det samme da - alvorlig kromosomfeil - spesialister i Trondheim sa at han ikke kunne leve med det. Jeg fulgte rådet deres og de satte igang fødselen. Jeg tok bilder og holdt ham...begravde ham også. Har ikke angret på dette..

Skrevet

Jeg hadde spontanabort i 2003, var 12 uker på vei...men den var ikke ønsket, men d var j**** likevel, blødde 3 dager før, trodde jeg hadde mensen igjen å brukte derfor tampong....fosteret hadde begynt å råtne opp....

Skrevet

ja jeg så babyen.men hadde ikke kommet meg opp på avdelingen enda,skulle bare ned å ta blodprøver... den kom på do nede i kafeteriaen.... var helt grusomt...

Skrevet

Stakkars deg!!!!

Klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...