Gå til innhold

Hei sveis! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare titter innom en liten tur! Det er mye som har foregått her siden sist jeg var her inne. Savner å ha tid til å sitte her å skravle, men jeg håper dagene snart blir litt roligere - da kan jeg også være her å leke sammen med dere! :-)

Vil bare si gratulerer med barn som har lært seg å krabbe og gå, velkommen til alle nye modne mammaer, gratulerer med barnehageplasser (livet blir lettere nå, Karomamma!), velkommen hjem fra reiser i inn- og utland, soving eller ikke soving på dagtid er en utfordring til tider, gratulerer med bursdager til både store og små, heldige er dere som kan møtes på dag- og kveldstreff (!!!), store klemmer til dere alle fine damer, og ekstra store klemmer til dere som går i motbakke!

Vi dibbes forhåpentligvis snart!

:o)

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fort deg tilbake til dibbeland =0)

venter pent,å trommer med fingrene ;o)

klem tilbake.godt å høre fra deg igjen.

Skrevet

Hei sveisen sjøl! så godt å se at du finnes fortsatt! Jeg blir glad! Her i huset går det unna i svingene, og vi gjør så godt vi kan for å henge med.... og jeg tror vi klarer det! Man blir sliten når hverdagen er fylt av forventninger fra alle hold, og det kjenner vi på her i huset for tida. Men når oppgaver er levert, og bryllup er overstått så skal vi roe ned litt.... Jeg skal være hjemme å lage det koselig for familien min, og vi skal spille yatzy og tulle og drikke et glass vin og fyre i peisen. Jeg gleder meg nesten til advent jeg, bare for å se fram til den ultimate avslapningsperioden ;-) Da kan vi dibbe da urtete! Det blir fint!!!!

Godt å se deg igjen! ha en fin dag

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...