Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Har en sønn på tre måneder som vanligvis ikke gulper. Idag derimot har han gulpet opp til flere ganger. Han har ikke gulpet hvitt, men mer brunaktig.... Kan dette være farlig? Gjorde det nå rett etter at han hadde spist...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Brunaktig? Og han får bare morsmelk? Hvordan ser avføringen ut? Ville i grunn tatt kontakt med en lege, for å forsikre seg om at det ikke er blod i oppkastet hans... Forresten; har du såre brystvorter? Noen ganger kan man være så sår at babyen suger ut litt blod sammen med melka. Dette er ufarlig, men kan forklare mørkt oppkast...
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 han får bare morsmelk ja, og avføringen er fin. tenkte kanskje at det som kom opp hadde vært i magen en stund..... har sår bystvorte ja, men trodde egentlig ikke at den blødde lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå