Fia tobarnsmor Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Dere som skal føde i Fredrikstad: Er det mange av dere som er med på den undersøkelsen hvor fødeavdeling blir trekt når dere kommer inn for fødsel? Lurer på om det kun er B2 og B7 det står mellom? For på B3 bør det vel være noe spesielt for å kunne føde på? Hvor håper dere at dere havner? Håper kanskje litt på B7 jeg da... men er litt småredd også Men er jo bare å bytte da, hvis det blir umulig uten smertestillende...
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 B3 er også med på trekningen. en jeg vet om havnet nemlig der pga den undersøkelsen...
AJ-Emma på termin=) Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Hei! Jeg er med på denne undersøkelsen. Jeg tror det bare står mellom B2 og B7. Jeg vet ikke hvor jeg kommer jeg. På B3 kommer du hvis det er noe spesielt. Det jeg lurer på er om det er akupunktur på B7.
AJ-Emma på termin=) Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Det visste jeg ikke... ja ja babyen kommer ut uansett hvor vi kommer..heldigvis
Fia tobarnsmor Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2007 Ja, det er akupunktur på B7. Og lystgass.
Regnbuemor til 2 Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er ikke med i undersøkelsen fordi jeg er innunder morgenrøden. Jeg skal i utgangspunktet på B7, men det kan jo skje ting som gjør at det ikke går da. Jeg har rask billett til B2 eller B3 om det skulle være behov for det. B7 har akupunktur, så lenge noen av JM på vakt har den kunnskapen. Det er nesten alltid noen på vakt som kan sette nåler (men da jeg fødte sist var det seff ingen som kunne det da, typisk!).
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 jeg er ikke med på den undesøkelsen en gang jeg altså, men jeg husker hun ble litt "skuffet" fordi ho følte seg så frisk i forhold til de andre på B3... ho valgte iallefall ikke den avd selv...
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Har ikke fått med meg denne trekningen jeg...noen som vil fortelle meg hva det innebærer?
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 så nå at jeg var på 3.tri... jeg er ikke mer en 17 uker på vei, men fortell meg gjerne forde...
AJ-Emma på termin=) Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 Har du vært på u-lyd? Du får informasjon om det sammen med brevet om u-lyd. De skal se på hvordan pleien er ut fra individuelle behov. Noe i den duren.. tror jeg.. hvis jeg har forstått det riktig:)
AJ-Emma på termin=) Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 Ok det var godt å høre. Hadde skupunktur med nr. 1 + lystgass og var kjempe fornøyd med det=)
Bippe77 Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 Blir man skrevet inn på B7 og trenger f.eks epidural blir man flyttet til en av de andre avdelingene, men man blir mest sansynlig flyttet tilbake til B7 når det hele er over.. var positivt for min del da jeg har hørt så mye positivt om B7 og at det er veldig greit å være på den relativt lille avdelingen etter fødsel... Spørs jo om vi får velge da.. med så mange fødsler som er ventet i sommer.. må vel kanskje ta der det er ledig...
Fia tobarnsmor Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. mai 2007 Ja, de som er med på undersøkelsen får jo ikke velge uansett. Men er litt usikker på hvilke kriterier de velger utfra når de fordeler avdeling? Eller er det rett og slett bare sånn at de trekker? Hvis det bare er ledig på en avdeling, så er jo saken grei, men ellers liksom... Der kan du se... bare skriver under på noe man ikke vet hva dreier seg om en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå