Lykkelioggla Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Det er så lite respons på barnevognsdebattsiden at jeg prøver meg her jeg. Jeg er førstegangsfødende og totalt forvirret etter å ha gåt rundt i forskjellige butikker for å finne fram i denne jungelen. Har etterhvert nesten landet på TFK. Denne er dyr men veldig fin. Barnas hus anbefaler jo denne TFK twist på det varmeste, men så hører jeg plutselig at at TFK pro3 er en mye bedre vogn. Er det noen som har erfaring med disse tfkvognene? fordeler, ulemper og noen som vet hvor de selger pro3 (bor i Oslo)? Vil jo gjerne fått sett den. Super takknemlig for svar:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 barnas hus har twisten men de har mulighet til å bestille pro3. De er ganske like men: Fordeler pro3: - kan snus - mer robust kalesje, mer lun - teleskophåndtak(noen mener jo at dette er en ulempe men... ) Ulemper pro3 - hjulet er ikke svingbart. Det kan kjøpes et svingbart hjul men dette er noe skralt. - Veier mer - kortere sittedel. kun 78cm. Hjalp dette tro?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 en ulempe til med pro 3. - bagen plasseres lavere på pro3 enn på twisten. Mens sporsdelen er høyere på pro 3.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 det blir billigere og bestille fra nederland.www.babyjungle.nl.sparer rundt 3000kr.dem har ikke pro vogn.lager ikke mer denne type vogn.men har twist joggster og twist.kommer rett hjem om en ukes tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå