Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lilelgutten min har vært vanseklig å få immat. vil ikke ha biter spytter alt ut igjen. er ikke så glad i grøt eller brød. spiser litt også er han lei. middag går greit.

men siden han ikke vil spise biter er jeg litt enstlig om det kan være noe galt med munnmotorikken hans eller er det noe som kommer?

flere som har det sånn?

bekymra mor. åper det ikke bare er meg som sliter med denne maten til gutten min

er snart 11mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han tenner nok til å tygge ordentlig med da? Uansett, det er en tilvenningssak med biter da. Gi små biter og rikelig med drikke slik at det blir bløtt nok og lett å svelge. Får han mye mm/mme i løpet av dagen? Kan det være derfor matlysten ikke er så god.Det er sikkert ikke noe galt med gutten din, men ta kontakt med helsesøster om du er bekymret.

Skrevet

Akkurat sånn er Teodor også for tiden, smaker litt, men spytter ut igjen, alt ! Her i gården er det nok tenner som plager han, han sikler som en st.bernhardshund ;)

Skrevet

Teodor blir forresten 11 mnd i morgen, og vil bare ha 6 mnd glass uten store biter i.... Den siste uken har han kun tatt flaske....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...