Gå til innhold

vokser hår og negler saktere tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler håret vokser utrolig sakte nå. Klippet meg for noen mnd siden,litt for kort,og tenkte det vokser jo litt til sommeren så det gjør ikke noe. Men det tar vist tid.... Vokser det saktere når man er gravid? Eller er det bare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde det vokste fortere jeg:) ?

Skrevet

Hos meg vokser det saktere=) Må ordne øyenbyrna mye mer skjelden en før. Barbere meg to ganger i uka nå mot hver dusj før, så jeg er meget glad over denne utvikling=)

Skrevet

her vokser det som ugras.. har ikkje fått tørket meg etter å ha vert dusjen og barbert det vekk så er det ein 1cm igjen.. he he nesten iallefall.

Skrevet

Er omvendt til meg =) Har lange negler på null komma niks neste. Før hadde jeg aldri lange negler. Håret er blitt mer fylde på og har fått krøller i det som var fall før =)

Skrevet

kanskje det har noe med åssen kjønn som vokser inni magen :)

Skrevet

har hørt at det vokser mye fortere hos de som venter gutt...venter dere jente dere som det vokser saktere med? jeg skal ha gutt og her vokser det helt sykt fort

Skrevet

30mai vet jeg om det er gutt eller jente. Har hele tiden hatt en liten mageføelse på jente....

Skrevet

jeg skal ha gutt.. her vokser håret veldig sakte.. både øyenbryn, legger og armer osv...

Skrevet

Jeg skal ha jente og håret mitt vokser sikkert 5cm i måneden er jeg sikker på:) Når sikkert ned til rumpa snart, men har ikke råd til å gå til frisøren hver mnd.

Skrevet

Hos meg å vokser alt helt vilt,men vet ikke hva jeg skal ha da :o)

Vet om ei som også har fått extrem hårvekst og hun skal ha gutt hehe :o)

Så hvem vet :P

Skrevet

Håret mitt har alltid vokst veldig fort, men dette tar kaka!! hihi har tilog med fått hår på steder jeg aldri har hatt hår før!! Har et par føflekker på beina og plutselig så jeg nå at det var lange, lange hår på de!!!

Håret på hodet har også blitt tykkere, det er jeg ikke lei meg for!

Ellers er det litt begrenset med barbering pga bekkenløsning, men jeg prøver på gode dager ;-)

Kanskje jeg skulle kjøpt en plastkrakk på IKEA som jeg kan ha i dusjen!

Skrevet

LEGGHÅRENE vokser i alle fall fortere.... :-/

Skrevet

Den barberinge har jeg gitt opp også hehe...Apropo hår på rare steder hehe,jeg har fått på store tærne mine SEXY kan du si...

Hadde det ikke vært for kulen hadde jeg følte meg lite feminin hehe

Skrevet

På meg vokser det også utrolig fort.. Som en annen skriver, rekker omtrent ikke å tørke seg etter dusjen før det har grodd 1cm. som f.eks i går barberte jeg meg under armene, og i dag har jeg allerede hår der.. Her går det unna! Men håret på hodet vokser som før.. treigt :(

Så noen andre nevnte hår på snodige steder.. Opplever det jeg også.. Har fått masse lange dun på magen, og ser nesten ut som jeg har fått veiviser :S + jeg fant ett hårstrå under haka i går!! *hyyyyl* + fløflekkene mine har fått seg noen hårstrå og hårene på armene har blitt lengere :/ Føler meg som en Yeti, eller hva de heter.. uff

Skrevet

Håret på hodet mitt vokser som bare juling,mens resten av kroppen har"pause":))barberte leggene for 2mnd siden å ikke et hårstrå har dukket opp enda,flott:)

Skrevet

Ihvertfall ikke kroppshår....

Skrevet

Her vokser det fortere denne gangen, venter jente.

Sist vokste det tregt, og fikk jente da også:)

Skrevet

hos meg er det neglene som vokser fort. føler eg klipper de veeldig ofte,, håret mitt ser nett lika j*** ut som før, lik lengde og like slitt.. kansje eg skal ta meg en tur til frisøren? hmm..

Skrevet

jeg venter jente og både håret og neglene mine vokser mye fortere enn tidligere!=)

Skrevet

Her varierer det...Øyenbrynene og Håret under armene vokser som ugress, men håret på leggene vokser ufattelig sakte:) Neglene vokser også fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...