Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Noen som vet hvordan permisjonsreglene er? Kan man ta permisjoenen når man vil/ta den ut litt nå, og litt da? Min eks. er kjempe sur fordi han må betale mer i bidrag. Han har nå fått en liten datter. Hittil i år har han hatt over 2 mnd. ferie. Ikke min sak, men er ganske sikker på at han gjør alt for å betale mindre bidrag. Fylkestrygdekontoret har behandlet klagen, men han har nå skaffet seg ny saksbehandler. Aner ikke hva som skjer nå....
Pocahontas Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg klarte ikke å få fatt i hva du lurer på her. Fant ihvertfall dette ang foreldrepenger og jobbing. http://www.nav.no/page?id=1073743648&formQuery=@key%3D805331417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå