Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 De sa at jeg skulle komme inn til en kontroll for sikkerhets skyld. Tror egentlig ikke selv at det er så galt, men bedre å være føre var da. De tar meg nok inn mest for å berolige meg:) Tusen takk for at dere fik meg til å ringe de og drite i å være redd for å bli oppfattet som hysterisk:) Reiser inn om en time, for sambo er på jobb og klarer ikke å komme fra før da. Skal oppdatere dere når jeg kommer hjem igjen.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 har en del tegn på svangerskapsforgiftning og siden det visstnok kan gå veldig fort, så ville jeg være flink pike og ringe føden og få en ekstra kontroll siden jeg har fått hodepine siden i går kveld som ikke vil gi seg med paracet..... Det er sikkert ikke noe i det hele tatt, men det er nå alltid det lille men-et....
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2007 Tusen takk! Alt er nok i skjønneste orden... bare jeg som blir litt bekymret....
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Lykke til! Krysser fingre for at alt er ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå