Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Kan ikke forstå hvorfor hun skal være så sinna!! Og hun kan eksplodere altså........hmm, hun går snart, men får ikke riktig til ennå...kan det være det? Litt slitsomt....hun er jo så uberegnelig....
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Har hørt at det er noen som blir så sinte i perioden før dei begynner å gå, dette fordi dei vil så gjerne, men ikkje får det til. Så du skal ikkje sjå bort ifrå at det kan vere ein grunn ja.
Jerry 82 Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Så artig å høre, har aldri tenkt at det kan være det som gjør det! gutten min på 11 mnd blir helt rød i fjeset, spenner seg og "knurrer" av og til, ofte når det er noe han ikke får lov til, eller det er noe han ikke får tak i. Han står selv på gulvet, men går ikke helt enda. kanskje det går over når han får til å gå skikkelig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå