Gå til innhold

Noen med sinte 1 - åringer???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke forstå hvorfor hun skal være så sinna!! Og hun kan eksplodere altså........hmm, hun går snart, men får ikke riktig til ennå...kan det være det?

 

Litt slitsomt....hun er jo så uberegnelig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det er noen som blir så sinte i perioden før dei begynner å gå, dette fordi dei vil så gjerne, men ikkje får det til. Så du skal ikkje sjå bort ifrå at det kan vere ein grunn ja. :)

Skrevet

Så artig å høre, har aldri tenkt at det kan være det som gjør det! gutten min på 11 mnd blir helt rød i fjeset, spenner seg og "knurrer" av og til, ofte når det er noe han ikke får lov til, eller det er noe han ikke får tak i. Han står selv på gulvet, men går ikke helt enda. kanskje det går over når han får til å gå skikkelig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...