Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du er et påståelig krangletroll!

:op

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig til tusen..

Skrevet

Og du er ikke ute etter å yppe heller?

Skrevet

HEHEHE, Jeg har blitt nevnt i en hattråd!! Dette er en stooor dag:) Takk anonyme dott :) Jeg skal huske denne dagen for alltid.. Åherregud, jeg har ikke printer. Kan noen skrive ut denne for meg så jeg kan henge den over pcen?

Skrevet

Jeg har protestert til alle som tror de kan bestemme hva andre skal gjøre med unga sine:) og til de som slenger dritt om venner og bekjente til oss på dib:) Jeg er så teit at jeg ikke synes man bør si så mange negative ting om noen som ikke er her, ser det og kan forsvare seg. *Hihi, soler meg i glansen av denne oppmerksomheten*

Skrevet

Hmmm.....er det noe å lage sånt styr av da?

Altså å kritisere deg for at du kritiserer andre....Havner ikke de andre da i samme bås som deg på en måte?

Skrevet

Jada, men sånn går det når man er så dum å bruke nick når man er uenig med flertallet..

Skrevet

Enig med HI.

Det er for min del ikke kritikk for å kritisere andres meninger, men for å ikke klare å lese hva andre egentlig skriver, blåse opp bagateller, gi suuure kommentarer og vri på andres ord slik at hun kan gi suuuure svar!

Ute etter å yppe med andre ord..

Skrevet

Hva gjør man ikke for å få egen antifan-klubb....:)

Skrevet

Ja det er sant!

Hmmm.....Når jeg legger ut innlegg så forventer jeg delte meninger...er det ikke derfor man legger ut ting da? Hvis ALLE skal mene det samme som en selv...hvorfor gidde å legge ut noe da..?

Jeg driter i hva andre folk mener hvis jeg ikke mener det samme.Andre får mene hva de vil....huff vanskelig å forklare...

Skrevet

skrev en gang en helt uskyldig tråd og spurte om noe, og da lagde hu en tråd for å håne meg, med samme overskrift og flir bak.. syns det er frekt.. og derfor bruker jeg aldri nick... følte det ble ekkelt.

Skrevet

Jeg må si at jeg har litt sansen for henne!

He he, morsomt å bli diskutert som om du ikke er her?

Skrevet

HVilken tråd? Kan jo hende jeg bare spøkte, ellers så kan det hende du hånet noen i overskriften?

(og om det var du som skrev: "det er jo bare å begynne tidlig å venne de til å sove" så må du innrømme at den overskriften fortjente det svaret. Det forklarte jeg jo også etterpå. Sååå hårsån går det ikke an å være vel:) )

Skrevet

Litt gøy:)

Selv om det ikke er positivt innhold så blir det jo litt "åhurranoenserpåmeg" følelse av overskriften. Lenge trodde jeg at ingen på dib visste at jeg var her..:)

Skrevet

nei.. det er lenge siden. og ja mulig du bare spøkte, men kunne ikke akkurat vite det. jeg spurte om no om grøtblanding osv.. og hånet ingen og var heller ikke no påståelig eller no.. men men.. ha det fint du:P jeg forblir bare anonym her inne.. :P

Skrevet

Hmmm....det er nok desverre sånn at folk i dag har delte meninger og folk er ikke like....Sannheten er nok sånn at man kan være forskjellig på alle punkter. Ja folk kan være frekke, ja folk kan være sleipe uoppdragne osv. Men hva forventer dere fra enn sånn side på nette der de fleste har tillgang da? Det er nok bare desverre sånn...

Skrevet

Det er jo fint at folk ikke har like meninger om alt!

Men når det gjelder Sweet Amber er det jo nettopp dette hun ikke kan akseptere! Nei, alle som har andre synspunkter enn henne er påsåelige bedrevitere..

Hm, kanskje hun burde ønske seg litt selvinnsikt til jul..

Skrevet

Joda, det kan jeg akseptere. Meeeen jeg reagerer sterk på at folk skal ha meninger om andres avgjørelser for sine egne barn. Folk som slarver om andre de kjenner til dib, og folk som skriver "kjefteinnlegg" til de som gjør noe annet enn de selv ville gjort. Det er da bare da jeg har sagt noe også.

Skrevet

Men er det ikke nettopp det du driver med også da?

Så var det den selvinnsikten da...

Skrevet

Nei, det er noe helt annet og hadde du hatt iq over romtemperatur ville du nok sett det du og:)

Skrevet

Men nå logger jeg av. Send en pm om du vil fortsette krangelen i morgen da. Ikke sikkert jeg finner innlegget vettu:) (haha, kyllinganonym)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...