Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Og vil de forsvinne etterpå igjen? utrolig plagsomt
PintSizedDictator Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Mine har faktisk forsvunnt....vidunderlig nok:D En av få ting som har skjedd under svangerskapet som eg IKKE vil bli kvitt etter fødsel hehe:)
AnnCoglillepinky=) Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har hatt cellulitter på rumpe og lår siden jeg var 19 år. Skikkelig ulekkert... Men det finnes en del kremer og varme-/masasjebehandling. Har ikke prøvd noen, så kan ikke komme med noen anbefalninger, men tror nok de mest effektive metodene er å få hos spesialistene. Dyrt, men... Personlig har jeg ikke giddet å bruke noe særlig penger på det. Viser skjelden rumpe og lår. Men det jeg gjør for å holde det stabilt er å masere bak/lår med en hampvott når jeg dusjer. Og hvis jeg må vise rumpe/lår for eksempel om sommeren pleier jeg å passe på at jeg har litt farge. Tar sol eller smører med selvbruning. Da ser det ikke så ille ut. Vet ikke om sånne ting kan forsvinne sånn helt av seg selv, men her hos meg ser det i alle fall dårlig ut. Prøvde å ta av noen kilo, selv om jeg egentlig ikke har for mange heller, men da ble det faktisk bare værre. Den beste metoden er nok å legge seg i hardtrening, men da tror jeg heller jeg tar litt cellulitter
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jada, her er det nok av cellulitter... Huff... Hadde litt før svangerskap også, men er mye verre nå. Siden jeg ikke har vært gravid før kan jeg dessverre ikke si noe om de forsvinner eller ikke, men jeg håper virkelig det! Har jo lagt på meg ganske mye rundt rumpe og lår, så jeg krysser fingre for at når jeg får kommet meg tilbake i matchvekt igjen, er også mesteparten av cellulittene borte... Lov å håpe iallfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå