Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 For det ender bare opp med at jeg blir skuffa gang etter gang...:-(( Hun er kun 2 år nå, men jeg gruer meg så fælt til den dagen hun blir stor nok til å forstå at pappaen prioriterer alt og alle før henne! Alltid kommer hun til sist i hans liv og det er så utrolig provoserende å sitte å se på at han ikke vil engansjere seg noe mer i verdens nydeligste lille jente!! Han aner ikke hva han går glipp av,virkelig ikke. Men orker ikke bruke noe mer energi og krefter på å få han til å forstå jeg...Det ender bare opp med at jeg blir sint og det går utover alle andre enn drittsekken jeg egentlig vil ta det ut over!! Fra nå lar jeg han bare styre på som han selv vil, så får han selv svi den dagen jenta mi kommer og spør "pappa, er du ikke no glad i meg mer"?! Bwææææ!! Var godt å få dette ut ett sted!! Jeg er liksom så utrolig glad i lille jenta mi, elsker henne mer enn alt! Og at han ikke kan sette mer pris på henne enn hva han gjør får meg til å fly i taket!! Han fortjener ikke å være pappa for henne, og jeg har bare lyst til å hyle det ut til ham!! Men jeg vil hun skal ha en pappa..Og han er den eneste pappaen hun har og noen gang kan ha. Og hun koser seg jo sånn sammen med han de få gangene hun faktisk får være med ham! Håper bare så inderlig han modner snart og sperrer opp øynene for hva som betyr noe i livet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå