Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Er dere fornøyd med den? Så i reklamen at den har en rekkevidde på 2 km...
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 opp igjen.. Hvordan er den da? er likt batteri som i en mobiltelefon?
Ellie73 Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er kjempefornøyd med min! Lett å bruke og god lyd. Og rekkevidden er nok god. Første gangen jeg brukte den, satte jeg den bare på kanal 1 - og fikk inn en helt annen familie! Hørte klart og tydelig en dame som ga beskjed om hvordan noen skulle ta på seg sko... Og vi har ikke naboer vegg i vegg for å si det sånn:-) Bruker helt vanlige batterier i begge enhetene...
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 uffa meg.. det hørtes jo ikke bra ut. At andre kan høre deg mener jeg..
Fødemaskinen Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Kan jeg spørre hvor mye den koster - lurer på om jeg skal kjøpe babycall snart.
Ellie73 Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Den kostet ca 250 mener jeg å huske. Tror nok at du kan oppleve å høre andre med andre babycaller også... Fort gjort å komme på samme frekvens som andre - det er en av grunnene til at de fleste babycaller har mange kanaler å velge mellom:-) Når jeg har fortalt om det til veninnene mine, så har iallefall flere opplevd å få andre "innpå".
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 ja det er sant det... Tror jeg skal kjøpe en sånn å prøve den nede i stallen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå