Gå til innhold

Flimring foran øynene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i dag fikk jeg flimmer foran øynene i det jeg gikk ut av bilen. Nå er jeg forferdelig tung både i hodet og i brystet.

Føler meg litt fanget i meg selv. Hvordan måler man ødemer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ødemer må du nesten bare se litt på hender og føtter og trykke litt på dem. Har du mye ødem kan det være stivt å bøye fingrene/lukke hånden, du får hvite flekekr eller søkk ned i foten når du trykker på den osv. Synes du skal ta en telefon til lege elelr føden jeg og få sjekket blodtrykk og urin.

Skrevet

Jeg har 2 i ødemer fra før av. Får vite flekker når jeg trykker på leggen, men ikke så veldig mye søkk.

Skrevet

Uansett, ring lege elelr føden, det du beskriver kan være symptomer påp svk.forgiftning og da bør en ta kontakt og få sjekket det ut. Har det slik selv nå (pannehodepine, litt flinring foran øynene og uvelhet) og jeg er og vipper i grenseland. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite vet du :-) Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde flimring foran øynene og en slags svart flekk som beveget seg foran spesielt det ene øyet. Ringte legen og fikk time. Han målte blodtrykk og det var helt perfekt. Han sendte meg videre til øyenlege som heller ikke kunne finne noe årsak til flimringen. Den forsvant etter en stund og kom igjen, men da den forsvant etter det var alt bra. Fikk det igjen noen uker etter, da med litt hodepine i tillegg. tok to paraceter og da forsvant begge deler....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...