Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Tror kanskje at slimproppa gikk i dag tidlig,er ikke sikker,men det var masse slim som var blankt og litt gul/grønt... Fremdeles kommer det slim,hva kan det komme av?? Ha også begynt å kjenne smerter nederst i underlivet,kan det være noe på gang??(ligner på menssmerter,bare litt kraftigere,men er ikke kjempe vondt) Har ikke hatt kynnere eller noe annet ellers i svangerskapet..Er 39 uker i dag:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Takk for svar:) De andre gangene(har 2 barn fra før) har vannet gått,og ingen for varsel...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Høres ut som det er noe på gang ja Lucky you!!!
Hattifnatt Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Har hatt det samme, og går nå på tredje dagen uten at noe skjer. Ikke en eneste liten rie, til tross for slim, ryggvondt, menssmerter og nedpressfølelse. Ikke for å ta fra deg håpet, men slike "tegn" kan bety at fødsel snart er forestående - eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Gjør ingenting,bare jeg vet at det nærmer seg:) Er veldig masse bevegelse der nede..og når jeg reiser meg opp er det akkurat som at det stikker skikkelig i underlivet...
Hattifnatt Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 JA! I dag har det stukket skikkelig der nede hos meg også. Får håpe for begges skyld at noe er på gang Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 ja det er jo lov å håpe:) Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå