Gå til innhold

Nå har vi kjøpt oss rekkehus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

I dag fikk vi tilslaget på et rekkehus.

Det skal bli godt med litt bedre plass siden vi nå kun har en 2-roms.

Flytter ikke før i midten av august.

Vi er fornøyde og glade og gleder oss til blant annet å få egen uteplass, selv om det er stress å flytte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :)

Enig med du at det er stress å flytte, men det blir så kos etterpå at det er verdt det :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Endelig ble det flyttings! Det er veldig deilig med rekkehus med uteplass, det kan jeg skrive under på!

Lykke til med flyttingen!

Skrevet

Hei og gratulerer så masse. Hvor er dette fine rekkehuset da??

Skrevet

Takk, takk!

Rekkehuset er på Haslum i Bærum, så vi blir å flytte ut av byen. Måtte prøve å finne et hus som ikke var så altfor langt fra jobbben min.

Skrevet

Åh gratulerer så mye, jeg er skikkelig misunnelig! Bodde i rekkehus da jeg vokste opp, og det er knallfint for barn! :-)

Skrevet

KULT! - Da flytter du jo ikke så langt unna der jeg bor da! Jeg bor jo på Bekkestua!

Dette liker jeg. Kanskje vi kan starte vår egen lille trille-gruppe vi også..

Skrevet

Oh, gratulerer så mye! Må være deilig å endelig ha det i boks. Vi surrer jo fortsatt rundt på visninger og kommer aldri i mål:)

Lykke til med flytting! Det er en grei årstid å bli ferdig med det på da.

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Husker jeg gledet meg også mest til å få en liten uteplass når vi flyttet fra 2 roms til rekkehuset...det er så utrolig deilig!

Hvor er det dere skal flytte?

Skrevet

hehe, nå så jeg hvor det var ja :-)

Gratulerer nok en gang!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Så deilig da. Håper det fortsatt er litt sommer som dere får nyte på uteplassen etter at dere har flyttet inn! Flytting er pes, men det er bare et par dager, så er det bare å nyte all den nye, store plassen!

Skrevet

Gratulerer massevis! Ble litt missunnelig nå...

Skrevet

Det hadde vært supert å få til en trillegruppe ute på vestsiden også. Når jeg flytter "mister" jeg jo i tillegg barselgruppen som jeg har her, så felles trilleturer fra august høres superdupert ut.

Skrevet

Gratiss så mye, alltid deilig med noe nytt.

Vi har også rekkehus og er kjempefornøyd med det.

(selv om man alltid kunne tenkt seg noe litt større.....Går alltids ann å bygge ut loftet da.....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...