Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her fortsatt eller føder du/har du født? Regner vel ikke med svar vis en av de to siste er tilfelel da, men lov å spørre, hehe...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten nett for tida, jeg! Enn du da - føder du??? For nå har du ikke vært inne på noen dager ser det ut til...

Skrevet

Begynner virkelig å lure jeg nå:-)))

*Krysser fingre for Alva:-)))*

Skrevet

Jepps! hun er jo ikke den som er lengst unna internettet... Hm... Så slår hun også meg - jeg blir nok å gå helt til stHans!!! Å huff for en tanke. Nei føde i dag! Det skal jeg!

Skrevet

Å neida, jeg slår ingen jeg, småen har det vist prima i magen og har ikke tenkt seg noen steder med det første later det til *mumle, mumle*

Er bare så trøtt og sliten for tiden at jeg faktiks ikke orker å sitte på nett om kvelden alltid og i går var jeg bortreist hele dagen (på kontroll, vi har jo 1,5 time å kjøre hver vei, så da går hele dagen). Var forresten tilbake til vippeland med svk.forgiftning, skikkelig kjipt. Hadde +1 på proteiner og undertrykk på 90, men, men, det har jeg hatt før og det har gått tilbake, så håper det samme skjer igjen! Har i det minste sovet som en stein i natt, helt fra halv tolv til halv syv uten å våkne en eneste gang! Det er bra det! :-) Så nå er jeg klar osm et egg for å føde, føler meg jo opplagt, hehe...

Skrevet

Huffda! Ikke bra med det der blodtrykket ditt! Godt å få sove om natta, jeg har sovet helt elendig, sittet og tatt litt tia på kynnerne, bare for å ha noe å gjøre. Har en sånn god følelse for idag, så om kvelden kommer og ingen baby er kommet blir jeg litt skuffa. Huff, ikke bra .- det er å be om skuffelse! Jeg har flytta inn hos ei venninne og skal bo her til jeg får. Det er så stressende å bo langt unna synes jeg. (to til fire timer å kjøre). Men nå stresser jeg altså med at kanskje mannen min ikke når fram. Hehe, det skal nå alltids være noe.

Skrevet

Uff ja, slik er det. Vi har heldigvis "bare" 1,5 time å kjøre, men jeg hadde styrtfødsel med førstemann og vet at svk.forgiftning kan trigge styrtfødsler (hadde det med førstemann) så jeg er ikke helt høy i hatten med tanke på reisevei jeg heller :-/ Har veldig lite lyst til å føde i bilen eller ambulansen... Får håpe kynnerne dine tar seg opp til rier da! Har en god del av disse selv, og de har tidvis blitt relativt regelmessige og småvonde, men det gir seg alltid. Nå gidder jeg ikke ta tiden en gang lenger, nå skal de gjøre vondt først, så det så! Hehe... Lykke til Xenaen, håper magefølelsen din stemmer da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...