Gå til innhold

Andre som våkner gjennomvåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

av svette midt på natten? Når eg legger meg så e det som om eg skal fryse ihjel, men midt på natten kan eg våkne i en dam av svette omtrent...skulle tro eg hadde tisset på meg:P Det e kjempe ubehagelig... Har dette noe med svangerskapet å gjør, eller e det meg det e noe feil med, sånn generelt? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Er begynt å sove uten noe på meg og oppå dynen og med vinduet åpent, men er likevel svett når jeg våkner... Var slik med de to andre også.

Skrevet

Våkner stadig av dette- flere ganger per natt faktisk. Begynte med det like etter uke 30 engang. For meg er det værst foran på overkroppen. må også drikke veldig mye og ha påfyll av et eller annet med næring om natten.

Skrevet

Hadde det ikke slik med første, så e ikke kjent med dette:)

På meg e det verst på ryggen og mellom puppene hehe:P Grusomt irriterende...*sukk*

Har også denne trangen til å drikke noe hele tiden. Drikker lett 2 liter melk om dagen....1 liter til kvelds og en til frokost....og maaaaaaaaaasse væske i mellom der...

Skrevet

Jeg har også begynt å svette noe innmari om nettene, og jeg skal ikke ha baby før i august..skrekk å gru..tenk om det blir kjempevarmt i sommer:-/

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg er også mye varmere nå enn før. (uke 29) men tror også jeg har et annet sovemønster hvor jeg ikke så lett regulerer varmen i søvne, for jeg har også våknet med halve kroppen på utsiden av dyne og iskald. Gjorde jeg ikke før...

Mannen min hadde air condition da vi mødtes. En GRUSOMT STYGG mobil koloss som skal ha en slange ut av vinduet.. den veier 100 kilo !!!

Men den skal han få lov til å hente opp fra kjelleren denne sommeren :)

Skrevet

Akkurat sånn er det med meg også..Våkner og er kliss bløt..ikke noe behagelig nei..

Må ha noe med svangerskapet å gjøre, til vanlig fryser jeg og må pakke meg inn, men nå kan jeg ikke ligge i noe, enda er jeg sånn..

Skrevet

Ja jeg bader også i svette om natta. Særlig i nakken og på overkroppen. Er generellt mye varmere og håper ikke det blir hetesommer... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...