Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Dette er bare rart. Jeg har en stund hatt kynnere, og det er jo normalt i seg selv, noen dager har jeg det så mye som opptil 30 ganger. Jeg ligger i sofaen nå, og magen min er steinhard, kun på den ene siden, det har den vært flere ganger idag. Er dette normalt ? Og kan det evt være bebisen som ligger på den ene siden av magen som gjør den hard ? Den ville vel ikke blitt så steinhard da kanskje ? Og når jeg dytter litt på magen eller rører på meg, så forflytter det seg ikke heller. Hm, rart!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 *dytte* Er det virkelig ingen andre som har opplevd dette ?
Mamman til Georg :) Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Joda, har opplevd det jeg Er ganske sikker på at det var babyen som lå på den ene siden av magen min i hvert fall
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jo jeg har opplevd det, men kan ikke si hva det kommerav eller hva det er. Har liksom ikke tenkt så mye over det, men kunne vore greit og visst. *dytter* litt for oss jeg
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg opplever ofte at det er en hard marert "klump" på den ene siden. Som oftest på venstre side. Hos meg er det bebisen som ligger der hvertfal:) Dytter jeg der, eller legger meg på høyre siden, flytter "klumpen" seg. Spesielt dne kommende barnefar som syns dette er morsomt;) Sitter å dytter å kjenner på klumpen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå