Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Blir gaaaal!! Dagene må være akkurat sånn og slik....hvis ikke så skjærer det seg heeeelt for lillemann på 3mnd. Sover han for mye blir det seeeent før han sovner, sover han for lite blir han grinette, han blir grinette med mye kaos og styr i rundt han. Har ENDELIG blitt ferdig med 3 mnd med en heeeelt siiinnyyyyk kolikk som tok nesten livet av oss. Å nå ENDELIIIG når dagene begynner å bli bra, sover på nettene...så er vi invitert hit og dit=( I helga skal vi egentlig reise til svigers og mine foreldre (de bor på samme plass) fordi det er pinse med langhelg. Turen tar 2 timer hvis ikke fergekøen som ALLTID blir for lang å må stå igjen...da tar turen 3 timer... Å helga etter er vi invitert i bursdag 1 og 1/2 timeskjøring unna. i barneselskap til datra til broren til typen... Å der kommer det ,masse folk osv. Vet ikke om jeg orker eller har lyst,...VET det blir styr med lillemann... Noen som har synspunkter???
silhah og emilie Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 ikke gjør det hvis du ikke prker og føler det blir pes..da blir det ikke morsomt heller
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 herlighet, gjør nå det du føler for selv! ta vare på deg selv og familien din, og gjør det du har lyst til den første tiden. vil de se babyen, så kan vel de komme til dere? jeg hadde latt vær! alt til sin tid..
nutri Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Du får si at du nå endelig er ferdig med kolikkperioden, og at dere trenger å ta det med ro litt og kanskje få litt rutiner på gutten. At det er slitsomt for dere når han blir stressa, og det blir han med mange folk og mange nye inntrykk. Evnt kunne dere velge én av reisene/turene. Enten foreldere/svigers eller bursdagsselskapet. Tror kanskje jeg ville prøvd meg på fergeturen, siden det nå er langhelg. Hvis det ikke gikk så bra ville jeg utsatt å besøke broren til typen en annen helg senere. Det er kortere å kjøre dit, og mindre styr.
silhah og emilie Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 huff jeg skjønner faktisk problemet..er vanskelig det der... du kan jo ta å dra denne helgen å finne på en unnskyldning for å droppe bursdagen..en hvit løgn.. huff jeg vet ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå