endaeintrønder Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 har så sinnsykt vont akkurat oppå fotbladene,der er det opphovnet..Har jo endel vann i kroppen,men blir dette vont da??Hadde ikke vann sist,så jeg aner ikke hvordan det kjennes..Når jeg trykker oppå,så kjennes det ut som det ligger noe under assa (( Auuuu:/
PintSizedDictator Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Har vondt også ja...Fra knærene og nd. Når eg skal sitte med bena i kors så kjennes det ømt ut og etterhvert så dovner bena hen...Nesten som om de e altfor store til å korslegges. Tror det kommer av for mye vann...har vondt i hendene også og klarer ikk eå lukke hendene skikkelig uten at det begynner å "prikke" i dem:(
endaeintrønder Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 Goodyear:) Huff ja,det er ekstra ille når jeg sitter helt vanlig,da trykker det som påkker:/ Og hvis jeg prøver å ta oppå,så hyler jeg nesten..Har ikke kjent det i hendene ennå da,men kan kjenne at jeg dovner bort noen ganger ja..men det er ikke farlig?Kansje man skulle brukt sånne støttestrømper eller noe?
PintSizedDictator Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 E litt usikker, for det skal ikke gjøre vondt tror eg. Vann i kroppen kan jo også være tegn på svangerskapsforgiftning. Vi får ta å ringe jordmødrene våres å høre hehe... Like greit å være på den sikre siden, og du høres jo ut som om du har det skikkelig vondt også:\ Har også vannansamling oppå foten, men det gjør ikke vondt om eg tar på...e bare rød/blå/lilla på bena...lekkert hehe:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå