minime<3 in belly Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 I dag fikk vi det etterlengtede brevet fra kommunen om godkjent søknad på huset vårt.... Så nå skal vi bygge hus for alt det er verdt!!! Flere som nettopp har bygd, holder på eller skal????
endaeintrønder Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer da:))))Må si,gled dokker!!!hehe..Vi bygde for 5 år siden,men har nettopp bygd på 2 etg her,så du kan si vi har fått et nytt hus nå igjen Hvilken hustype skal dere ha da?Vi bygde gjennom Hedalm Anebyhus
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer! Helt klart veldig gode nyheter:) Vi flyttet inn i nybygget hus i påska og det er kjempedeilig! Lykke til med bygging:)
Bambi på slankern Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 vi holder på å planere tomten.. håper grunnmuren kommer opp til uka.... Spennende tid dette..
mamma for 2.gang Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Vi skal også bygge hus=)Har sendt inn byggesøknaden.Huset heter vågsund og er fra norgeshus.Gleder meg masse til huset er ferdig..........om leenge=)
minime<3 in belly Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2007 Vi har tegnet selv så det er ikke spesielt fra noen leverandør, men vi har fått inspirasjon til huset gjennom systemhus... Det blir stort og flott.... Vi bygger i Halden, flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå