Gå til innhold

hvordan får derte barna deres til å le?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammelt er barnet ditt?

Skrevet

Min lillegutt er straks 5 mnd. og han ler når jeg "skremmer" han med "bøøø" og "titt titt" og flirer stort til han umiddelbart etterpå, så skjønner han at det ikke er farlig...det liker han.

Gjorde det senest igår, og han skratt-lo.Kjempestas!! :-)

Skrevet

Jeg tar på meg mitt bredeste smil og prater med lys stemme til han. Spiller igrunnen ingen rolle hva jeg sier, men spørr somregel omgjen og om igjen om han vil smile/le til mamma;)

Han ler og jeg prater svada med lysstemme og et enormt smil;)

Skrevet

Spiller idiot! hehehehe neida....

Lager grimaser og lyder i forskjellige toner.

Har en lite bamse som han tar etter å når han tar på den rister jeg den mellom hendene hans,=) Han ler som bare det!! Han er nylig btt 3 mnd

Skrevet

her e det mer ekstreme aktiviteter som må til, later som vi faller, flyr med henne osv osv..hadde besøk av ei lita jente som datt forran henne..da holdt hun på å le seg skakk...

Skrevet

tar føttene hennes opp til munn. de der tærne er visst veldig artige:D

Skrevet

Alle unger er forskjellige, men dette er noe av det som får Knøttemor på 4.5 mnd til å le:

- Vasker fjeset hennes mykt og forsiktig, og når jeg kommer til halsen så ler hun alltid, det kiler litt og så er hun "myka opp" på forhånd av den gode vaskinga :)

- "blåser" på magen hennes så det blir sånn prompelyd. Og snakker på magen hennes, med munnen trykt ned i magehuden. Det elsker hun.

- lager rare grimaser til henne, spesielt den når jeg sperrer opp øynene og sier "oooooh" med innoverluft-stemme. Da hikster hun av latter :)

- Tar tak i tærne og "sykler" med dem fortfort over magen hennes mens jeg babler ivei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...