Gå til innhold

Bare jeg som IKKE har sett på sparkeskjemaet!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom ikke tatt meg tid til det..

når jeg først har satt meg ned så er det etter snuppa (1,5år) er lagt for natta og da er det deilig å bare slappe av...

hadde det vært mitt første sv.skap vet jeg at jeg hadde fylt det ganske bra ut.. hehe... alt var liksom "mer" spennende 1x enn 2x... :o)

tar ting litt mer med ro denne gang føler jeg... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett på det skjemaet...........har kastet det å jeg tror jeg...!

Skrevet

Jeg har heller ikke gjort noe med skjemaet...har en på 2år her, så har ikke tatt meg tid til det....

Skrevet

ka sparke skjema??

har ikke fått med meg noe sånt eg? burde eg det.. er i uke 30 nå:P

Skrevet

jeg er gravid for 3. gang og har aldri fått et sånt skjema....

Skrevet

okay, begynnte å anke jeg nå..

hva er det egentligt?

Skrevet

Jeg har heller aldri fylt ut det skjemaet (selv om dette er min første), kjenner fort hvis han plutselig blir rolig, da han ellers er veldig aktiv.

Skrevet

Nei du er ikke alene om det. Jeg bestemte meg for ikke å være med for jeg har hatt litt problemer i svangerskapet så jeg var redd jeg ble unødig engstelig om det var noe som ikke var likt en dag. Derfor bestemte jeg meg for å droppe det.

Skrevet

Har ikke fått det engang jeg. Jordmor spør bare om jeg kjenner daglig liv.

Skrevet

Så på det og kastet det, så lenge jeg kjenner liv så er jeg fornøyd, trenger ikke krysse av på et skjema for å føle meg trygg det. Hadde nok gjort det om det var første barnet, men nå er jeg mer trygg på meg selv om kroppen min.

Skrevet

Jeg har heller ikke skrevet noe på dette skjemaet.

Jeg fikk skjemaet da jeg var til ul. Det var i ei "tell trivselen" -mappe

Skrevet

Sprakeskjema??? venter nr 3 og har aldri hørt om det! hva er det?

Skrevet

himmel, mente selvsagt SPARKESKJEMA :-)

Skrevet

Et skjema hvor du skriver ned antall spark i løpet av en tidsperiode. Er ikke så farlig om man ikke benytter seg av dette, selv har jeg ikke giddet å skrive ned noe (selv om jeg er førstegangs), har bare passet på at jeg har kjent litt sparking i løpet av dagen;)

Skrevet

Fikk beskjed av legen min om å kaste det jeg, siden jeg bare ble nærvøs av det.. Så lenge jeg kjennte liv i løpet av dagen var det greit fikk jeg beskjed om=)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Har telt en gang. Men skal jo telle samme tidspungt hver dag. Og noen ganger passer det best om morgenen, andre når jeg kommer hjem fra jobb og andre ganger når jeg legger meg... så det har blitt med den ene gangen. Ungen må jo være våken også og h*n er aldri like aktiv om h*n blir vekket som om h*n våkner av seg selv.

Det som kanskje er det viktigste med skjemaet er videre forskning på det med spark. :)

Skrevet

Kastet det bare jeg, jordmor ba meg om det. Jeg ble bare mer stresset av det. Kjenner liv hver dag og er fornøyd med det

Skrevet

Jeg har heller ikke giddet å fylle ut et sånt skjema... Nøyer meg med å være med i Mor-barn undersøkelsen jeg...

Skrevet

Har ikke fått det en gang jeg, så her er det ikke sett på nei:)

Skrevet

jordmora har ikke gitt meg noe sparkeskjema eller nevnt det. jeg vile bare blitt nervøs av et slikt skjema.

Skrevet

jeg kjenner mye liv hele tiden så jeg orker ikke stress med det skjemaet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...