Gå til innhold

dere tynne jenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere super tynne uten pupper lixom, eller har dere en slankkropp med pupper...ble kansje litt teit det her,hehe.. men føler det er enten veldig tynn uten former eller litt former å litt "kraftig".....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1,60 høy,57kg,og har 75c,så har nok pupper fordet om jeg er tynn.Har heller ikke silikon...

Skrevet

Jeg er 1,70 cm, 60 kg og har ganske store bryster (70F)....

Skrevet

1.64 høy og 53kg... Har passlig pupper, men eier ikke hofter :o( hehe

Skrevet

Hva mener du med tynn da? 1,60 og 57kg er jo helt på normalen, synes ikke det er tynt. Jeg er 1,66 og 53kg , men ser ikke på meg selv som tynn akkurat. Mer som slank.

Skrevet

jeg er tynn (53kg fordelt på 164 cm:o)

jeg har lite pupper (ca 75b), men har litt hofter... tror både hofter og bryst passer til resten av kroppen..hadde sett rart ut om jeg hadde større!

Skrevet

jeg er kanskje ikke epes tynn i fht andre her...1.68 og 58 kg. akkurat passe synest jeg, har alltid vært sånn...ikke spes stor rumpe og ikke spes store pupper:)

Skrevet

Jeg er 176cm høy og 60 kg, men har former. Før graviditeten veide jeg 58 kg, da hadde jeg små pupper, brukte vel B cup. Når jeg ble gravid eksploderte de, hehe, og nå når jeg ammer bruker jeg EE cup eller F.

Skrevet

Får vel skikkelig henge pupper når ammingen er over, pga den store veksten =P.

Skrevet

Jeg er 1.62 høy, veier 50 kilo og har J cup..... Ikke særlig bra proporsjonert, nei. Har tenkt å få brystreduksjon når jeg har fått de barna jeg skal ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...