Gå til innhold

noen andre som har hatt brun "utflod" tidlig i sv.skapet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har hatt to ganger. Den første gangen hadde jeg en MA og den andre gangen gikk det greit (er 19 uker nå). Helt likt begge gangene, så jeg var sikker på at jeg skulle miste igjen, men det gikk fint!

Skrevet

så rart for sånn er det med meg og:P

hadde det første gangen men da var jeg 13uker og fikk brun utflod..

nå er jeg snart 6uker og hadde bittelitt brunt i dag...men er ganske sikker på at det går bra denne gangen:)

takk for svar...

Skrevet

Hei!

Jeg hadde brun utflod helt til uke 12. Måtte gå med truseinnlegg hele tida:( Plutselig forsvant det, og da kom det vanlig utflod. Legen sa at det er mange som opplever dette i begynnelsen av svangerskapet og at det er helt normalt, men det er lurt å sjekke det opp for sikkerhets skyld. Det går bare bra med meg. Venter toeggede tvillinger i august. Er i uke 28 nå.

Lykke til med svangerskapet.

Skrevet

men hvordan sjekke opp da?

jeg skal jo på tidlig ul i uke 9 er vel ikke så mye annet man kan gjøre...vil ikke ta gu...skjønner ikke vitsen med det...det er vondt lukt, smerte, svie eller noe.....

men har god tro denne gangen:)

Skrevet

Da går det helt sikker bra denne gangen! Krysser fingrene for deg. GU vil sansynligvis ikke gi deg svar uansett, så det hadde jeg droppet. Jeg var på GU første gangen og det viste seg i ettertid at knøttet var dødt allerede da, men det kom jo aldri frem der.

Jeg kjøpte med en UL denne gangen (for å eventuelt kunne komme på utskrapning før smertene kom... uff). Det var i uke 12, og legen sa at det så ut som jeg var "over den skumle perioden" da:)

Han sa også at livmoren hos førstegangsgravide ofte ikke var helt "klar", så mange mistet første gangen. Det hadde jeg aldri hørt før, men det virket jo logisk på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...