Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hva er det absolutt dummeste dere kjøpte til babyen som dere absolutt ikke har hatt bruk for? Og hva er det lureste som dere bruker hele tiden? Her er det dummeste - for obvoius reasons - ammetopp og ammebh. Tjo-ho som jeg har fått bruk for det :-p Kjøpte masse også! Det neste dummeste er den busehenter'n, funker jo ikke! På en fin tredje plass er den indiske babyvuggen. Trodde jeg var kjempelur, men hun ligger jo bøyd som en liten ostepop i den, det kan ikke være bra. Smarteste er bleiebøtta, den er min venn :-) Hva med dere andre?
Endelig ny spire i magen Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Hei du... dette kan bli en bra tråd... Jeg angrer faktisk ikke på noe, ennå....( bortsett fra uroen som er ødelagt etter 4ganger og kostet ca 700kr, og i flyttingen har jeg mistet kvitteringen. Jeg skal ned til butiken,men de visste ikke om de unne hjelpe meg...) Bleiebøtta er min beste venn også. Badesete er også toppers! Hun storkoser seg når hun sitter i det, og mamma og pappa an konsentrere seg om bare å leke og ikke holde henne. Vippestolten er også suveren venn om dagen, hun er en liten tv slave, takk til Disney channel... Og for å ikke glemme bæreselen, den er suuuuuper. Hun elsker og sitte og titte i den.
Millapril Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Morsom tråd! Dårligste kjøp...hmm: Alt tøyet i str 50 (jeg visste jo ikke at jeg fikk en kjempebaby på 52..), ekstra regnrekk til vognen, så nnå har jeg to dumme plastikk regntrekk til Quinny som aldri blir brukt og stor haug med newborn bleier som aldri ble brukt fordi hun var for stor for disse fra dag én. Beste kjøp; Fleecepose til vognen, den har vært super å ha. Vippestolen kommer godt med om dagen. Babygym og uro til seng er også bra kjøp synes jeg. Skal investere i badestol, etter varme anbefalinger!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Hei. Jeg må slenge meg litt på Sanasol og si alle amme bh-ene. I tillegg alle ammeinnleggene. De fikk jeg jo særlig bruk for. I tillegg alle bodyene i 56 som er i sånn stoff at de er trange å ta over hodet. Vi har ikke brukt dem i det hele tatt. Beste gave vi har fått er en uro som vi har hengt over stellebordet. Den elsker hun. Ellers elsker vi buksene med føtter så vi slipper å ha på sokker. Bortsett fra det har vi ikke kjøpt så mye siden vi har arvet en hel masse utstyr.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Åååh, jeg henger meg på her jeg.. Smarteste kjøp (gave): Bleiebøtte og Brystpumpe! Dummeste kjøp: Ortodent smokk! Kjære vene har aldri sett en smokk som kommer raskere ut av munnen på gutten min enn denne.. - Også slik som han griner på nesen til den. Urk!
Millapril Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Henger meg på smokke-kjøpet jeg også. Skikkelig dumt. Lurer på om noen barn liker den i det hele tatt? Vi kjøpte sånne der gummien går innover, og den kommer bare rett ut igjen. Dyr var den også!
Bellen^2 Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Signerer det smarteste kjøpet med bleiebøtta! Den ble jo så dissa inne på BIM og DIB at jeg var lenge i tvil, men kjøpte jo en til slutt og er utrolig glad for det nå Dårligste kjøp: Den er faktisk litt verre. Jeg har en skuff full av Babyline produkter, bla. shampoo. Lite visste jeg at jeg fikk en gutt uten hår:) Håper jeg får brukt for det senere da.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 hehe morsom tråd! Dummeste kjøp må være den derre ortodent smokken her også, en så teit utforming. Lurer på om det finnes en baby som faktisk liker den jeg??? Nesesugeren, funker heller ikke her, følte nesten som om jeg sugde lungene til Camilla tomme for luft når jeg prøvde den hehe Hun likte den iallefall ikke Smarteste kjøp: Uroen som henger i lekegrinda, vippestolen og sånn dingel dangel leke som jeg kan sette foran henne i vippestolen, eller hvor som helst for den saks skyld. Hun eeeeelsker den!
Rødtopp75 og to små Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Artig tråd. Vi er også veldig glade i bleiebøtta våres og som noen av dere andre hadde vi hørt endel negativt om den og vurderte å ikke kjøpe den. Jeg liker også veldig godt ammeputa som vi har fått låne. Etter en amming sovner noen ganger vesla på puta og da er det bare veldig forsiktig å prøve å overføre henne på puta til sofaen. Så sover hun noen ganger opptil en time for seg selv - deilig! Dette er den beste "senga" hun har. Dårligste kjøp, vet jeg ikke, men jeg har ennå ikke benyttet brystpumpen og flaskene jeg kjøpte inn før fødselen.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Har ennå ikke angret på noen kjøp, men det kommer vel. (snuppa er bare 16 dager, så hun har ikke fått brukt alt ennå.) Beste kjøp: henger meg på bleiebøtta, den er helt suveren synes vi. ingen lukt i det hele tatt. I tillegg har vi fått noen pledd i coral fleece som snuppa elsker. (billige var de også 59,- på Princess. Hadde både gule rosa og blå m spøkelser på og endel andre farger m stjerner ol.)
Tussi og Maja Skrevet 25. mai 2007 #11 Skrevet 25. mai 2007 Beste kjøp: Bleiebøtta og leke-stativet! (Egentlig gaver begge to.) Dummeste kjøp: Nese-buse-pumpa er helt klart et dårlig kjøp. Ellers har jeg noen klær som det står en størrelse på, men som helt klart er mye mindre. Da har jeg nemlig lagt de i en skuff "på vent" til Maja skulle bli stor nok til den størrelsen. Så viser det seg jaggu at det har blitt for smått. Skikkelig kjipt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå