Vimsen og Lille Bille Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hvordan få vekk bær/saftflekker fra tøy? Noah har sølt jordbær og blåbær på de fine nye klærne sine... Dumme typen som ikke var litt mer forutseende og hadde på han plastsmekke. Noen gode tips?
Vimsen og Lille Bille Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 Det har jeg ikke:-( Hva med zalo eller sunlight såpestykke? Funker det?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Du kan jo prøve zalo, men tenker egentlig at det passer bedre på fettflekker (siden den er fettoppløslig). Prøver å tenke noe annet man kan ha for hånd.....Hva m konsentrert vaskepulver m litt vann, gni litt på flekkene også i vaskemaskinen på 60grader hvis tøyet tåler det? Kanskje noen andre har bedre forslag??
Vimsen og Lille Bille Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har ikke noe annet flekkfjerningmiddel enn vanish-pulver i knallrosa boks. Funker det da?
smakk Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Vanish er visst kjempebra på de fleste flekker har jeg hørt! Moren min, som er SKIKKELIG husmor, sier det er uunværlig, så da burde det vel gå bra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå