Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten jente på ca 4 uker. Hun gulper så utrolig mye! Føler nesten at hun gulper opp noe hver gang jeg tar henne opp i timesvis etter hun har spist. Er redd for at hun gulper opp alt hun har spist!

Noen som har samme problem, og er det noe som må gjøres tro? Har problemer med å få henne til å rape, men det kan jo ikke akkurat tvinges fram...

Gode råd tas imot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jeg skjønner hvordan du har det! Vår lillegutt var også helt ram på denne gulpinga... Gulpa ut både meg og sofaen opptil flere ganger daglig. Det jeg gjorde var at jeg sluttet å amme han av begge bryst hver gang. Jeg hadde jo hørt det av alle jordmødre at man alltid måtte tilby begge bryst, noe som resulterte i en stappmett unge og han gulpet opp kjempe masse hver gang. Så nå er det mye bedre! Har snakket med helsesøster om dette og hun sier det er helt greit. Snakket med de i barselsgruppa mi og, og ingen av de ga fra begge bryst når de ammet. I tillegg får man tømt brystene bedre, for jeg begynte å få tilgang til tette melkeganger siden han aldri tømte det ene brystet, han ble utålmodig og ville over til det andre når melken begynte å renne saktere.

Så, prøv det! Lykke til!

Skrevet

takk takk. Skal prøve og se om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...