Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 jeg lurer litt på om du tilbringer dagen sammen med barnet ditt hele tiden når hun/han er våken??? eller sitter du f.eks her på pc'en mens barnet ligger på stua for seg selv?? leker du og styrer med ditt barn hele tiden, jeg syns det til tider kan bli kjedelig så min unge leker for seg selv deler av dagen.....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Litt forskjellig. Vi triller nesten hver dag, har han med meg overalt i huset når jeg rydder, vasker osv. Da synger jeg en del eller bare prater. Også sitter han litt på gulvet eller i høystol mens jeg er på pcen eller lager mat.
wirre;o) Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 hadde jeg vært oppi ansiktet på vesla hele dagen vil jeg tro hun hadde blitt veldig grinete. hun har lett for å bli "overstimulert" ( er det noe som heter det?), og trives godt i baby-gymmen sin, der hun kan skravle og sparke på egenhånd. Selvfølgelig ikke hele dagen, men vi bruker veeeldig lang tid på stellebordet og snakker og koser i lang tid imens og etter amming. også blir det litt kosing og leking før hun skal sove litt. nå driver hun stortsett med power-naps, så det blir jo en del da. nå er hun jo bare litt over tre måneder så det vil sikkert endre seg etterhvert. Dessuten er det jo en del husarbeis som skal gjøres unna også. og da kan hun jo ikke sitte på armen:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 prøver å leke sammen med han, men er tungt å sitte å holde rangla i evigheter.. han kjeder seg fort og blir sint når han ikke får til selv. når han sover sitter jeg foran pcn eller får unna husarbeid.. hvis jeg skal sitte på pcen når han er våken må jeg ha han på fanget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå