Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hei, er usikker på Daniel eller Sebastian. Hva synes dere? Eller kom gjerne med forslag :-)
kokkelimonke Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Enig med firegutter, Sebastian er et nydelig navn, og heller ikke så vanlig kanskje :-)
moklatt 9 dager til termin Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg synes Daniel er kjempefint.Har selv en gutt som heter det.Han er 15 år nå og jeg synes fremdeles det navnet er kjempefint,men så er han en skjønn og sjarmerende gutt og da...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Hmm..synes ikke de er så veldig fine noen av dem. Hva med Herman eller Victor?
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Synes Sebastian er et fantastisk navn!!! Og ikke så mange som heter det heller. Det er 10287 som har Daniel som eneste fornavn og det er 4060 som har Sebastian som eneste fornavn... Se på statistisk sentralbyrå.
Cybermom♥ Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Tror jeg ville valgt Daniel hvis det sto mellom de to. Ellers er Sigurd, Magnus, Marius, Teodor noen fine navn som jeg liker. Vi sliter selv med å finne jentenavn...Blir ikke enige... Har en gutt som heter Sigurd fra før.
mamamaria Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Liker Daniel best... Sebastian er ok, men ville ikke valgt det selv.
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Daniel blir for vanlig. Sebastian er også for vanlig, Hva med Max?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå