Gå til innhold

Forslag til navn ? - usikker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er usikker på Daniel eller Sebastian. Hva synes dere? Eller kom gjerne med forslag :-)

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med firegutter, Sebastian er et nydelig navn, og heller ikke så vanlig kanskje :-)

Skrevet

Jeg synes Daniel er kjempefint.Har selv en gutt som heter det.Han er 15 år nå og jeg synes fremdeles det navnet er kjempefint,men så er han en skjønn og sjarmerende gutt og da...

Skrevet

Hmm..synes ikke de er så veldig fine noen av dem. Hva med Herman eller Victor?

Skrevet

Synes Sebastian er et fantastisk navn!!! Og ikke så mange som heter det heller.

 

Det er 10287 som har Daniel som eneste fornavn og

det er 4060 som har Sebastian som eneste fornavn...

 

Se på statistisk sentralbyrå.

Skrevet

Tror jeg ville valgt Daniel hvis det sto mellom de to. Ellers er Sigurd, Magnus, Marius, Teodor noen fine navn som jeg liker.

 

Vi sliter selv med å finne jentenavn...Blir ikke enige... Har en gutt som heter Sigurd fra før.

Skrevet

Liker Daniel best... Sebastian er ok, men ville ikke valgt det selv.

Skrevet

Daniel blir for vanlig. Sebastian er også for vanlig, Hva med Max?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...